Capa Barsavi Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg vet. Han kommer IKKE til å gjøre det. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Som min far pleier å si til meg når jeg tror prøven går til helvete og jeg har sittet oppe til 04.00 for å øve; "Det ordner seg for snille gutter". Det har det faktisk gjort og, og det gjør det i alle alvolige situasjoner og. Om du er snill vet jeg ikke. Dessuten har vel og Timbuktu løsningen på alle problemer Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Whatever. Om dette er såpass avgjørende at du kommer inn på akkurat den skolen du vil og får den utdannelsen du vil så er det bare å se tilbake på dette om noen år å tenke på alle $$$ du tjente. Edit: Og til han over her, det der stemmer nok ikke heeeelt....... Endret 9. juni 2009 av Henning- Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hadde nok aldri jukset. Har vurdert det før, men ikke bare fører dette til "falske" karakterer, men i tillegg kan det hende du stjeler en skoleplass fra en som faktisk har jobbet for den. Har ingenting til overs for folk som jukser. Hadde vært virkelig sterkt av deg å sagt fra. Men det er som sagt helt opp til deg selv hva du gjør. Hadde du bare visst hvor mye av fritiden min jeg har ofret for denne skoleplassen, dette er den eneste gangen jeg har tatt til juksing i hele mitt liv, og ja, jeg angrer fælt på det. Jeg har jobbet meg opp til seks femmere i karakterer dette skoleåret og i dette faget hadde jeg tre. Jeg vurderer å stå fram til lærer, kanskje han godtar det og lar meg ta prøven på nytt, hvem vet. Herregud, ikke si det. Du stjeler ikke skit fra noen! Sier du det til læreren din så stryker han deg og du fucker det opp for deg selv. Du kan velge: Si det, stryke, fucke det opp, eller ikke si det og komme inn. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Håll kjeft, det nytter ikke å si fra. Det er bare å krysse fingrene. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Håll kjeft, det nytter ikke å si fra. Det er bare å krysse fingrene. Snakker du av erfaring ? Lenke til kommentar
Gjest TheGreatClaw Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Du må ikke tenke så mye om og men angående dette. Å jukse i seg selv har jo aldri vært så alvorlig, om en lykkes så viser en jo ferdigheter på det feltet, men uansett så vil ikke lynet slå ned på deg på filleting som dette. Horoskop er noe du burde slutte å ta seriøst, dette er lureri som bare lages for å gi orakel-svar, altså vage svar som mange mennesker kan føle seg truffet av. Hadde jeg vært deg, så hadde sett på dette på en helt annen måte, om du jobber så hardt som du sier var dette nok en fremgangsmåte for å nå målet ditt, noe som betyr du vil gjøre hva som helst og det er positivt til en viss grad. Gjort er gjort, det vil ikke hjelpe om du tilstår nå. Se mer konkret på ting, og ikke fidle rundt abstrakte forestillinger som skaper drama i livet ditt. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 alle har jukset engang eller to.. Slapp av.. Du har ikke skadet noen.. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Du må ikke tenke så mye om og men angående dette. Å jukse i seg selv har jo aldri vært så alvorlig, om en lykkes så viser en jo ferdigheter på det feltet, men uansett så vil ikke lynet slå ned på deg på filleting som dette. Horoskop er noe du burde slutte å ta seriøst, dette er lureri som bare lages for å gi orakel-svar, altså vage svar som mange mennesker kan føle seg truffet av. Hadde jeg vært deg, så hadde sett på dette på en helt annen måte, om du jobber så hardt som du sier var dette nok en fremgangsmåte for å nå målet ditt, noe som betyr du vil gjøre hva som helst og det er positivt til en viss grad. Gjort er gjort, det vil ikke hjelpe om du tilstår nå. Se mer konkret på ting, og ikke fidle rundt abstrakte forestillinger som skaper drama i livet ditt. Takker for ett godt svar! Lenke til kommentar
3nity Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ikke si dette, seriøst, du glemmer skyldfølelsen din med en gang du er utenfor rekkevidde for å bli tatt i juks ; ) uansett EKSTREMT tvilsomt at du blir tatt, og tenk på hvor ekstremt surt det hadde vært om du skulle stryke i det faget. For å si det sånn, sier du at du jukset , kommer du til å angre på dette resten av livet dersom du stryker i faget og ikke kommer inn. Holder du kjeft og kommer inn dit du vil , så vil tanken på at du holdt kjeft glede deg lenge. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Okei, la oss si at jeg blir tatt. Burde jeg legge alle kortene på bordet og ha noen gode unnskyldninger på lager ? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Okei, la oss si at jeg blir tatt. Burde jeg legge alle kortene på bordet og ha noen gode unnskyldninger på lager ? Hold kortene tett, tett til brystet og ro og ro og ro til du ikke klarer å ro mer. Kort sagt: Ha gode unnskyldninger, ikke innrømm en dritt uansett! Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Jeg og en kompis ble tatt for juks... eller det vil da si at vi hadde gode nokk svar til at hun offisielt ikke kunne ta oss for det, selv om jeg er 100% sikker på at hun viste vi jukset. Har ikke jukset utenom denne ene gangen, og må si at juks ikke er noe å trakte til. Men når du først har gått i denne fella (Jeg har sympati for trådstarter) så tror jeg det kan være lurt å tenke på hva du kan svare læreren vis han/hun "kaller" deg inn. Tenk over hva du kan svare læreren vis han spør f.eks: Hvordan teinet du denne figuren i dette programmet... Da svarer du ett eller annet du har funnet ut på nettet som gjør at du faktsik kan lage figuren i programmet, men ikke forklar lærer som om replikkene var øvd inn. Blir du tatt, så blånekter du, og forklarer det lærerene kaller "bevis" Blir du ikke tatt..... YOU JYST EARND $$$$$$$ :!: Vi lever kun en gang, så likegodt å få den beste utdanninga Edit: det ble en ganske så shallow forklaring XD Endret 9. juni 2009 av Heigren Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Trådstarter minner mistenkelig mye om en fyr i klassen, men vi går bare i førsteklasse (regner med at dette gjelder tredjeklasse). Ikke at det fint å jukse eller noe, men å ha skikkelig dårlig samvittighet for det? Også en sånn filleting da! Hold, som alle andre ber deg om, alt for deg selv, dikt opp en enkel og god forklaring og sett deg inn i programmet, øv på å lage identiske figurer eller noe. Herregud, det ordner seg. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ikke innrøm noe som helst. Du får uansett bråk hvis du blir tatt, så hvorfor ikke bare unngå det så lenge som mulig? Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har juksa litt på prøver oppigjennom. En ting er sikkert, sikkerheten ved eksamener er alt for dårlig og jukserne blir fort vinnerne. Ikke si noe, det er minimnal sjanse for å bli tatt. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hva enn du gjør, ikke ta noen avgjørelser basert på noe så idiotisk som et horoskop. Gjort er gjort, blir du tatt så blir du tatt. Terminprøver kan ikke tas om igjen afaik og da er mulighetene dine: - Tilstå, stryk - Stfu, stryk om du blir tatt Altså, stfu Edit: Hvis presset er så ille som det er fra foreldre ang. karakterer bør du faktisk ta en prat med dem om dette. Endret 9. juni 2009 av mrhenrik Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 OPPDATERING TRÅDSTARTER. plizszz Lenke til kommentar
Tesso Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Istedet for å lese seg til en god karakter, jukset trådstarter, og ein annen som fortjener skuleplassen meir vil ikkje få han fordi trådstarter jukset seg til ein betre karakter. En av grunnene til jeg har dårlig samvittighet. Jukset bare på den ene tingen, har aldri jukset før, men stresser og sliter med søvnproblemer pga. presset til å komme inn på en god skole. Alle har juksa før, det er ingen stor deal. Du virker veldig skikkelig som aldri har juksa før og med høgt press heima og alt det. Eg har juksa sjølv om ingen bryr seg ein drit om mine karakterar. Det er ikkje så farleg, eg hadde ikkje hatt så dårlig sjølvfølelse hadde eg vore deg. Det er ingen måte han kan ta deg på da. Ikkje tenk på da eingong. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ikke tenk på å tilstå skolesystem i dag er så fuck't opp, lærerere som absolutt ikke har peiling på hva de holder på med, missbruker makten sin og holder på med den dere karakter kvoten sin hele tiden, nei det er ikke tilfeldig at du f.eks fikk 4+ på alle prøvene på ungdomsskolen fordi når du først har blitt satt i 4'er brakken så er det der du holder til eller lavere. ”If they play dirty, you play dirty” sier nå jeg, har overhode ikke noe dårlig samvittighet for og ha jukset på noen prøver, har aldri jukset på noe veldig viktig noe uansett som eksamen, jeg sier igjen ikke tilstå det kommer overhode ikke noe godt ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå