Kajac Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Heisann. Prøvde å skrive dette i min eksisterende tråd, men fikk ingen respons så jeg prøver igjen. Hvilken kjøreskoler i bergensområdet er de beste og/eller billigste? Kort sagt hvilken kjøreskoler anbefaler dere for klasse B førerkort? Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det kjem i stor grad an på kor i Hordaland du bur, om det er i Bergen eller meir "grisgrendte" strøk Eg har hatt opplæring på Førarkortsentralen, ligg på Vestre Strømkai. Dei er den største køyreskulen i Noreg, og har òg avdeling på Sotra. Sjølv om dei er bransjestørste, så er ikkje prisane hakkande gale, dei ligg omlag midt på treet på pris. Eg opplevde at det var svært god kvalitet på opplæringa eg fekk, og køyrelæraren min hadde etter 10(?) år som trafikklærar ein stykprosent på omlag null Førerkortsentralen. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg kjørte med Team Trafikkskole, det var veldig bra, har også 3 kompiser som kjørte der, og vi stod alle på første og fikk svært god opplæring Lenke til kommentar
x-power Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 eg og vil anbefalle team hyggelige folk og billig Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Hadde trafikalt grunnkurs på førerkortsentralen, og de virket greie, men er redd de er litt dyre, kanskje? Team har jeg aldri hørt om, men de skal sjekkes ut. Noen flere? Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Sotra Bil & MC. Trenger ikke å si mer. Jostein Berg eller Torleif Theodorsen. Finnes ikke bedre kjørelærere... Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Tenkte å kontakte noen av dem på mandag. Noen som har noen flere kjøreskoler å anbefale? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Seriøst, det må da være noen andre kjøreskoler ? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det finnes veldig mange, jeg anbefalte den jeg har brukt En venninne av meg var ikke spesielt fornøyd med Max trafikkskole (hun fikk lappen til slutt da). Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Da har jeg bestillt time hos Førerkortsentralen. Har god erfaring fra før, og kjørelæreren jeg fikk virket utrolig hyggelig, ihvertfall på telefonen. Så jeg tror jeg gjorde et godt valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå