Krisdoffer Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg har funnet ut at facebook ikke er siden til å dele bilder på. Derimot har jeg hørt en del om Zenfolio, men dette koster penger. Har noen et forslag eller to på en gratis bildedelingsside som er noenlunde lik Zenfolio? Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 kaaaaaaching Og løsningen var et faktum. Takk. Lenke til kommentar
grizley Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 kaaaaaaching Og løsningen var et faktum. Takk. Men husk at du kun kan laste opp 100mb pr måned, og kun ha maks 3 gallerier i gratisversjonen...om ikke betingelsene er blitt endret Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Husker ikke hva jeg betalte for "pro"-konto.. Men har du problemer med den utgiften er ikke fotografering en hobby for deg Neida.. Men jeg tror det var 100-150,-. Vel verdt pengene da du har fri båndbredde, masse muligheter for et bredt publikum og veldig få restriksjoner på hva du kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå