Gå til innhold

Hakking i Age of Mythologies

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1.

Hakker det på alle spill du spillerfra cd-rom?

2.

hakker det viss du spiller av musikk-cd?

3.

er det en orginal plate eller brent plate?

Enten så er det dritt på plata, altså at han sliter med å lese plata. rens cd, eller gi opp. Men da vil du kun merke feil på den ene plata.

Det kan også være at cd-rommen leser dårligt -> rens cd-rom. da skal du som regel ha problem med flere plater uansett type, men gjerne mer med brente ( da de har svakere spor ).

Kan også være at selve cd-rommen synger på siste verset.... da ville eg ha prøvd cd-rom i en helt annen pc og prøvd de samme platene der for å se om problemene melder seg.

Det kan også være at det er noe software messigt, altså feil i drivere, eller at det er andre programmer som "gjør et eller annet rart med cd-rommen". Men da skal cd-rommen funke 100% på en annen maskin.

se litt på saken og meld resultat tilbake

Lenke til kommentar
Når jeg kjører spillet hakker det...eller henger seg i et halvt sekund innimellom...

Hva kan det være for feil....

Har Windows XP SP1 Norsk  m DirectX9 installert...

Hmm. Er hovedkortet ditt Nforce2 basert? Isåfall må du senke AGP Aperture Size (i BIOS) til 32MB. Da skal hakkingen forsvinne.

Lenke til kommentar

Über-Leet Skillz :wink:

Neida. Jeg hadde samme problemet selv og fant svaret på Rage3D forumet. Jeg håper det blir sluppet en patch til Age Of Mythology som retter på problemet. Ingen andre spill oppfører seg slik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...