Supreme P. Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hei, nå tok en av HDD mine kvelden, hadde noen mail fra outlook express som backup på en annen HDD, som jeg greide å slette ved å formatere og installere Ubuntu også engang til så installerte jeg windows 7. Trenger hjelp til å finne de epostene, som jeg tok ut og la i en mappe kalt Epost. Noen forslag? Driver å roter med EASEUS sitt program nå men ingen ting -.- Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det er kjørt om du har overskrevet partisjonen med annen data. Da kan du bare glemme alt som heter for recovery. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Okey, men her greid å finne gamle ting som ble borte når jeg formaterte for år siden. Bruker Telenor Epost, går det ann å få alle mailene sendt tilbake på en eller anne måte fra Telenor? Endret 8. juni 2009 av No_oN Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Går det ann å fikse en ødelagt HDD? Lenke til kommentar
Varj Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 om du er heldig ligger pst-filen din på områder av disken som ikke ble overskrevet av ubuntu installeren. du kan kontakt ibas for hjelp, men dataene dine bør være verdt minst 20k. visstnok har også ibas et samarbeid med elkjøp, hvor du muligens kan slippe unna litt rimeligere, så kan være verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå