Alpha_Male Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Kjøper som sagt PS3 i løpet av neste uke med 2 kontroller og Logitech Cordless Vantage Headset. Spørsmålet er hvilket spill jeg burde starte med? Er en FPS'er så det naturlige valget er enten Killzone 2 eller Resistance 2. Singleplayer legger jeg ikke så mye vekt på, er mest interessert i multiplayer online. Har lest og hørt mye bra om begge spillene, men ingen av de skiller seg ut som det bedre valget. Interessant å se hva dere mener, kanskje det er noen her inne på forumet som eier begge spillene? EDIT: Sikkert noen som kommert til å nevne CoD4 som et naturlig valg også, men det har jeg på PC Endret 9. juni 2009 av Alpha_Male Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Tror nok Killzone 2 er det klare valget her. Men spørsmålet er jo hva du liker best; fast-paced run'n'gun(Resistance) eller tregere, mer taktisk gameplay(Killzone). Lenke til kommentar
Alpha_Male Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Interessant, har egentlig sansen for begge typene. Er det forresten mange som fortsatt spiller spillene online? Endret 8. juni 2009 av Alpha_Male Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 KZ2 uten tvil. Resistance 2 føltes som Serious Sam syns jeg. Det bare kom haugevis av monstre fra nowhere. Våpnene i Resistance 2 er også veldig overfladiske og kjedelige, mens i KZ2 har de skikkelig god feeling. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nå har jeg ikke spilt Resistance 2, men jeg tror Whalecore gjør en overdrevet generalisering angående dette spillet. Anmeldelsene var overveldende gode så vidt jeg husker. Men Killzone 2 er nok det beste i og med at jeg tipper det er flest folk online der. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg ville valgt Resistance 2. Jeg har forøvrig bare spilt Killzone 2 demoen, men det jeg fikk med meg var tungt og tregt i forhold til Resistance 2 sin spenningsfylte singleplayer, 8 player co-op og fantastiske competitive online mode. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nå har jeg ikke spilt Resistance 2, men jeg tror Whalecore gjør en overdrevet generalisering angående dette spillet. Anmeldelsene var overveldende gode så vidt jeg husker. Men Killzone 2 er nok det beste i og med at jeg tipper det er flest folk online der. Jeg har spillt både Resistance 2 og KZ2, mye! Hva mener du med at jeg generaliserer? Spillet føles veeeldig arcade. Og coop-delen på Resistacne 2 var latterlig dårlig synes jeg. Det beste med Resistance 2 var competitive online modus, men også her blir det slått av KZ2. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kanskje trådstarter liker at spillene er litt arcade. Lenke til kommentar
Alpha_Male Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Takker for foreløpige innspill. Regner med at det finnes demoer på PSN for begge spillene, kommer til å teste disse før jeg gjør et endelig valg. Men utifra gameplay videoer som jeg har sett på nettet holder jeg Killzone 2 som en liten favoritt. Uansett, kan vel ikke gå feil med noen av titlene? Endret 8. juni 2009 av Alpha_Male Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nei, tror ikke det. Men du finner ikke demo av Resistance 2 tror jeg. Men jeg vil som sagt anbefale Killzone 2. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvis du har en HD-TV vil du nok synes at Killzone 2 ser betydelig bedre ut enn Resistance 2. Jeg har Killzone 2 og synes det er et bra spill. Singleplayer-delen kunne vært bedre og lengre, men det veies opp av en veldig godt gjennomført online-del. Jeg kjøpte Resistance 2 for rundt 1 uke siden og har spilt singleplayer-delen veldig mye og har nettopp begynt med online-delen, og den er jeg ikke særlig imponert over sammenlignet mot Killzone sin online-del. Den føles mer arcade og har ikke helt den følelsen som man får fra Killzone. Litt vanskelig å forklare, og jeg synes faktisk det er litt vanskelig å sammenligne de to spillene Lenke til kommentar
Alpha_Male Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Har en ganske heftig HD-TV: Samsung LE40A656. Ingen her inne på forumet som tilfeldigvis har den samme TVen som meg? Har nemlig hørt litt rykter om input lagg på spill. Håper ikke det stemmer Endret 8. juni 2009 av Alpha_Male Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Selv var jeg dritt lei av KZ2 etter et par dager, men det skal nevnes at jeg ikke er den helst store PS2-gameren. Grafikken på Killzone var hvertfall til de grader imponerende Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har en ganske heftig HD-TV: Samsung LE40A656. Ingen her inne på forumet som tilfeldigvis har den samme TVen som meg? Har nemlig hørt litt rykter om input lagg på spill. Håper ikke det stemmer Jeg leste det samme i fjor da jeg drev å lette etter LCD-TV. Jeg mener at Samsung har en "Game mode" på TV'n uten noe input-lagg, men da også med mindre billedprossesering. ( Jeg kjøpte en Sony ;-) ) Lenke til kommentar
Alpha_Male Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Det var et problem før, men har visstnok blitt fikset i de siste firmware oppdateringene. En venn av meg har begge spillene så fikk testet både litt singleplayer og multiplayer på de forskjellige i dag. Likte ikke Resistance 2. Syntest Killzone 2 var overlegent både grafikk- og spillmessig. Så da blir det Killzone 2 på meg. Når jeg tenker meg om liker jeg egentøig ikke face-pased run'n'gun/arcade spill likevel. Likte nemlig ikke Unreal Tournament 3 som Resistance 2 minnet meg litt om. Endret 9. juni 2009 av Alpha_Male Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå