erln Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 hallo....bygde meg nettop ny stasjonær datamaskin. nå skal jeg også kjøpe ny skjerm, denne skal brukes til gaming stort sett og trenger høy oppløsning og FPS den nye datamaskinen består av: ASUS Radeon HD4890, Intel Core i7 920, 12GB crossair minne, 750GB harddisk og ASUS Rampage Extreme|| (2) jeg har sett litt etter skjerm men er usikker på hva jeg skal kjøpe. tenkte å legge ut rundt 2-3k for en 22" bryr meg ikke så mye om ergonomiske funksjoner men det er jo ett pluss. skjermer jeg har sett på: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347592 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=451113 håper på svar snarest for har lyst til å bestille snarest mulig Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) vil anbefale denne siden du sitter på så bra hardware Endret 8. juni 2009 av jallanissen Lenke til kommentar
erln Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 24" ja den var ganske nais men er det ikke litt lite med 1000:1 og 5ms? eller tar jeg helt feil? jeg har forresten Windows 7 RC som os Lenke til kommentar
nemizz Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 1000:1 og 5ms har ikke så mye i si, i og med at det blir målt i alt fra millimeter, tommer, øyemål og hektoliter. Les reviews, så finner du fort ut at det er merke og ofte pris som har noe å si i det hele tatt. Spessielt millisekunder blir målt på forskjellige måter, f.eks. grått til grått eller svart til hvitt? Lenke til kommentar
erln Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 hehe ok men da får jeg se..kjøper muligens den du jallanissen foreslo er vell ikke noen som tilfeldigvis er intrisert i å kjøpe en Dell SP2208WFP 22" med mic og webcam? Lenke til kommentar
Ovnsbakt Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) https://prisguiden.no/product.php?p...3&cat_id=29 Dyrere enn de du har plukket ut, men er absolutt verdt pengene. Endret 8. juni 2009 av Ovnsbakt Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 papirspecs skal du ikke legge for mye vekt på,mye humbug ute og går. men bruker erfaringer i forhold feil/misnøye og reviews er verdt og ta med seg.med eizoen får du 1900/1200 oppløsning og med din hardware er det i mine øyne et vikti poeng. Lenke til kommentar
erln Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 jeg har merket meg den skjermen ja ovnsbakt men jeg har et problem med augene så jeg kan ikke se 3D filmer og sånn Lenke til kommentar
erln Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 jeg har jo angrerett så kan vell bare sende i retur viss det lagger i noen spill? Lenke til kommentar
Ovnsbakt Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 jeg har merket meg den skjermen ja ovnsbakt men jeg har et problem med augene så jeg kan ikke se 3D filmer og sånn Det er en 3D skjerm ja, men kan jo selvfølgelig kjøres i 2D. Uansett kunne du ikke kjørt 3D på denne skjermen siden du trenger et NVIDIA skjermkort. Men dette er en utmerket 2D skjerm med 120Hz oppdateringfrekvens. Lenke til kommentar
erln Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 takk for svar og hjelp jallanissen Lenke til kommentar
erln Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 ovnsbakt: på den nåverende skjermen jeg har lagger det på saints row.. men den har 60 eller 70 Hz oppdateringsfrekvens er det de som gjør at de lagger?(ghoster) Lenke til kommentar
Ovnsbakt Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det er nok mest sansynlig komponentene inni PC'en din som begynner og dra på årene. Du kan jo poste dine "specs" her inne siden oppdatering mest sansynlig er på sin plass. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har sjelden sett en skjerm fra merket Eizo som duger noe særlig til spilling. Det er ikke deres marked rett og slett. Jeg ville sterkt vurdert en 23" fra Dell til 2650,- (link). Denne har høyere oppløsning, bedre kontrast og fungerer generelt sett bedre til spill og film. Lenke til kommentar
erln Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 med en Intel Core i7 burde det da ikke lagge? eller gjør det de for de får ikke utnytte alle 4 kjernene? Lenke til kommentar
erln Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 hmmm...må nesten bare gjøre ett valg ettersom det er så mange forslag Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Test av skjermen fra Dell Høyfrekvent pipelyd har jeg lest flere steder. Har selv vært borti flere Eizo skjermer, og dem er stort sett grei. Jeg ville uansett ikke kjøpt en TFT skjerm fra dem i dag. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 da må du komme med noe konkret som som tilsier at eizo er verre enn andre agentspoon?synsing sier meg lite...baserte bare mitt forslag på erfaringer med skjermen der lagg ikke har vært noe problem,men det finnes sikkert mange alternativ.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå