Gå til innhold

ps3-memory, help.

Anbefalte innlegg

Brodern har en ps3 40 gb som han tenker å selge til en kompis, for så å kjøpe en 80gb.

Men det han lurer på er om det går ann å på en måte få med seg brukeren over til den andre ps3'n ?

F.eks alt han har gjort på spillene, å ranken hans i Cod spillene, om de blir det samme på nette osv. om dere skjønner?

Setter stor pris på om noen kunne gitt meg et par svar.

På forhånd, takk!:)

Endret av LocoPoco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Brodern har en ps3 40 gb som han tenker å selge til en kompis, for så å kjøpe en 80gb.

Men det han lurer på er om det går ann å på en måte få med seg brukeren over til den andre ps3'n ?

F.eks alt han har gjort på spillene, å ranken hans i Cod spillene, om de blir det samme på nette osv. om dere skjønner?

De går att köra en hel hårddisk backup, det finns som menyval under inställningar,

Jag brukte det när jag la in en 320gb disk i min ps3. det fungerer fint.

Lenke til kommentar

Skal han selge 40-gigen, for så å kjøpe ny bare pga hdd-størrelsen?! Eller fordi han har hatt 40-gigen en stund og vil ha en nyere?!

Jeg forstår i såfall ikke helt vitsen, da man veldig enkelt kan bytte til en større disk på egenhånd (det er kjempe enkelt, men dette visste du vel alt?!)

Ellers er det som xoxo_tw sier, bare å ta backup av det gamle innholdet, så blir alt som det var før, på den nye PS3'en ;)

Edit: Blodappelsin var litt raskere, gitt!

Endret av beverpower
Lenke til kommentar

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

For det første, stor takk til de som svarte, viste faktisk ikke at man kunne bytte hardisk enkelt, Men uansett, litt av greia er også pga at han har hatt sin ps3 en stund nå.

Å til deg Ryeng: Forstår helt klart hva du mener, men kom ikke på noen passende tittel, å trengte svar fort. :p

Lenke til kommentar

Det er kjempe enkelt, både å bytte den interne disken og ta backup til en ekstern disk! Jeg tar selv regelmessig backup til en ekstern disk (for å være på den sikre siden), og jeg har byttet ut den orginale PS3-disken med en på 320GB.

Noe som gikk lett som en plett, da jeg fulgte den flotte guiden her

Følger du den guiden til punkt og prikke, kommer det til å gå kjempe bra!

PS! Bare husk at du bruker rett "skrutrekker størrelse" (bitz). Skruene på PS3'en er elendig dårlig (iallefall på min, og mange andre), men det går som en drøm med riktig bitz ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...