Pjolter Knicksen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hiv ut noe gullerøtter eller lignende, men ikke kål.. det er skadelig.. Se om den spiser.. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Hiv ut noe gullerøtter eller lignende, men ikke kål.. det er skadelig.. Se om den spiser.. La litt gulrøtter i en skål ved siden av hodet hennes Endret 8. juni 2009 av Yohan Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Sikker på at det er en hun? Hmm, ring dyrevernet du.. Slike saker tar de seg av hele tida, men sjansen for at den blir avlivd er jo stor da dette er nesten standardprosedyre i slike situasjoner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Litt sånn apropos; Hvis Viltnemnda avliver dyret i hagen din, er det noen som vet om man får beholde kjøttet? Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Sikker på at det er en hun? Hmm, ring dyrevernet du.. Slike saker tar de seg av hele tida, men sjansen for at den blir avlivd er jo stor da dette er nesten standardprosedyre i slike situasjoner. Vell, jeg er heterofil så jeg satser på at det er en jente ettersom jeg falt pladask for den Uansett, jeg ringer dyrevernet i morgen tidlig hvis den fortsatt ligger der. Jeg har jo bare såvidt blitt kjent med den. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Litt sånn apropos; Hvis Viltnemnda avliver dyret i hagen din, er det noen som vet om man får beholde kjøttet? Det er ikke noe kjøtt på den der, men nei.. Det tar de.. Har hvert fall aldri hørt om noen som har fått noe av kjøttet.. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Litt sånn apropos; Hvis Viltnemnda avliver dyret i hagen din, er det noen som vet om man får beholde kjøttet? Det er ikke noe kjøtt på den der, men nei.. Det tar de.. Har hvert fall aldri hørt om noen som har fått noe av kjøttet.. Da lønner det seg kanskje å avlive dyret på egenhånd da Endret 8. juni 2009 av Yohan Lenke til kommentar
Tesso Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Forresten ringer du viltnemda så garanterer eg at dei drep søtnosen din. (VELDIG stort sannsyn iallefall:P) Hvis den fortsatt ligger der i morgen, ringer jeg dyrebeskyttelsen. Det er bedre at den avlives enn at den må lide. Sant! Men bedre at den får ein liten sjangse fyrst.. Endret 8. juni 2009 av Tesso Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Litt sånn apropos; Hvis Viltnemnda avliver dyret i hagen din, er det noen som vet om man får beholde kjøttet? Det er ikke noe kjøtt på den der, men nei.. Det tar de.. Har hvert fall aldri hørt om noen som har fått noe av kjøttet.. Da lønner det seg kanskje å avlive dyret på egenhånd da Altså, som sagt... Du får ikke noe mat ut av det der... La de heller skyte den for så å kvitte seg/ta det med seg på den måten det skal gjøres.. Du kan faktisk tas for tjuvjakt om du avliver det selv! Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Ser ikke ut til at den har fått i seg noe mat. Venter til i morgen med å ringe dyrevernet, om den fortsatt ligger der da. Ombestemte meg og ringte til dyrevernet. De forklarte at jeg bare skulle la den ligge i fred, så ville moren komme i løpet av natta når det var stille og rolig og hendte ungen sin Endret 8. juni 2009 av Juliess Dobbelpost Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Guess what! Moren har vært innom og hentet ungen sin i løpet av natten. Savner den allerede Endret 10. juni 2009 av Yohan Lenke til kommentar
Tesso Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 YESS! Cheer for nature! Du skulle ikkje ha ringt, tenk viss dei faktisk hadde kome å avliva den igår! :o Lykke til rådyr og "eiger for eit døgn". Kanskje du ser han att, du skulle ha merka den Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det var ikke moren. Det var dyrebeskyttelsen som kom rolig inatt, og stjal den! Konspirasjon! Bra det gikk bra med den da Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Rådyrebabyen er en såkalt trykker. Det betyr at de ligger å venter på mammaen sin, når hun er på tur.. De rører seg ikke fra flekken før mamma er tilbake. Det blir drept mange hundre rådyrbabyer hvert år. De ligger på åkeren når det kommer maskineri, og blir påkjørt og drept. Lenke til kommentar
Tesso Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det er berre trist=( Modernisering har sine negative sider! ;o Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Det er berre trist=( Modernisering har sine negative sider! ;o så sant, så sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå