ltdata Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg bruker ikke skjermens innebygde høytalere, men alikevel har det kommet en konstant sprakelyd fra skjermen. Er det mulig for meg å deaktivere skjermens høytalere? Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva slags skjerm er det snakk om? Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 19 tommers dataskjerm. flatskjerm. Viewsonic. Sprakingen kommer når jeg surfer på internett Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Oppstår sprakelyden selv om lyden er mutet i Windows? Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 betyr å mute i windows at jeg skrur ned all systemlyd i den linja nederst i windows skrivebord? Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Ja Edit: Jeg går ut fra at du allerede har prøvd det, og min neste anbefaling er å teste hvordan lyden er når du har skrudd av all elektronikk i området rundt pcen. Dette kan være printere, telefoner, TVer eller lignende Endret 8. juni 2009 av w0bni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå