-Serenity- Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg regner egentlig med at alle som har kjæreste/partner gjør dette innimellom; at man kanskje møter ei fin og trivelig dame på jobben også blir man gående litt rundt å tenke at "dæven hun var bra" litt gjennom dagen. Jeg tar meg selv i dette av og til så jeg er egentlig bare ute etter bekreftelse på at alle av og til befinner seg i denne situasjonen og at det ikke nødvendigvis betyr noe? Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg kan forsikre deg om at det er helt normal. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Helt normalt at man oppdager damer som man blir fasinert av. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvorfor skulle det ikke vært normalt? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Man tenker på det man finner atraktivt, og det er en selvfølge at dama di ikke er det eneste atraktive du ser. Og nei, som veldig mange jenter tror, så betyr ikke det at du ikke syns dama di er atraktiv lenger. Noe som blir flittig brukt som grunn for en potensiell krangel Det er akkurat som at du blir tenkende på en spesiell bil når du har sett den på veien en dag. Rett og slett fordi du likte det du så. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er nok normalt. Andre jenter blir ikke stygg, slem, unintressante osv bare fordi man har fått seg kjæreste. Så lenge man ikke får følelser som bygger seg opp for noen andre er det ikke noe å bekymre seg over Lenke til kommentar
pwned Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det er veldig normalt både for jenter og gutter =) Men om dama er litt usikker av seg ville jeg kanskje ikke nevnt så mye om det til henne, kan fort føre til totalt unødvendig usikkerhet og evt. krangel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå