Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Trenger vurdering av en Norsk lærer!

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Jeg og mine medelver fikk tilbake norsk tentamen denne uken men noen av oss mener vi fikk urettferdige karakterer, læreren våres favorittiserer folk i klassen

Jeg lurte på om det er en eller annen form for lærer her ute, helst norsk lærer (:)) som jeg kunne sende min tentamen til og deretter få en karakter fra den andre læreren også. Jeg kan også sende den til flerer lærere hvis det er flere og hvis det er flere som vil hjelpe meg :)

Jeg ber ikke om at dere skal bruke timer av dagen deres men bare 5 - 10 minutter på å lese gjennom og rette .

Den er bare på 2 sider.

Ville vært veldig takknemlig :)

Send meg en PM hvis du vil hjelpe :)

EDit: Vi går på ungdomskolen, 8 - 10 klasse. vil ikke gi ut mer info om det men sier det selvfølgelig til de som hjelper slik at de kan vite hvor stort potensiale jeg har

Endret av bkf_94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg får ikke sendt den ut i kveld. Vi har problemer med skriveren våres så jeg må bruke en annen sin skriver.

Takk for at dere hjelper :)

OlaOlaBlakken: Haha :p Jeg er ikke den beste i Norsk men de elevene som blir favoritisert har like gode stiler som oss, vi har sett de

Lenke til kommentar

Anbefaler deg egentlig å ta det ganske rolig, ettersom norsk ikke er noen tellende karakter i 9.klasse. Og bare så det er nevnt, norsken din er langt fra perfekt, så jeg anbefaler deg å gå i deg selv, og tenke deg godt om, om før du klager på læreren ;)

Edit: Og jeg vil selvfølgelig gjerne ta en titt på stilen din.

Endret av w0bni
Lenke til kommentar
jeg får ikke sendt den ut i kveld. Vi har problemer med skriveren våres så jeg må bruke en annen sin skriver.

Takk for at dere hjelper :)

OlaOlaBlakken: Haha :p Jeg er ikke den beste i Norsk men de elevene som blir favoritisert har like gode stiler som oss, vi har sett de

*skriveren vår

*norsk (liten forbokstav)

*favorisert

*vi har sett dem

Eg skulle heller sjå på dei andre stilane. På tanke på norskkunnskapane dine vil eg ikkje tru du er i stand til å vita om stilane deira er på same nivå rent grammatisk.

Lenke til kommentar

Takker til alle de som ville hjelpe men eg har funnet en annen løsning :) En annen norsklærer på skolen har sagt 'ja' til å hjelpe oss.

Som eg nevnte så fikk eg desverre ikke sendt ut noen av stilene pga skriverproblemer men eg takker alle som la igjen poster om at de ville hjelpe :) (selv om noen tok helt av på norsken min :p)

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hva du skulle med skriver. Det er da både kjappere og mer lettvint å sende på mail.

Når vi leverte så brukte vi en spesiell ''eksamens-profil''. Derfor kan jeg ikke få tak i stilen fra nettet så eg tenkte eg kunne skanne den og sende på mail, men siden skriveren ikke funker så får eg ikke skannet den :(

Lenke til kommentar

Det kan jo være at vedkommende har bommet på det oppgaven spør om?

Får selv normalt 5 i norsk men brant meg en gang og bommet kraftig på oppgaven, derfor fikk jeg en 3- i termin 1, vg 3.

Endret av Kekzneb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...