EinarEriksen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kjekt å vite: Slik demonterer du en Palm Pre. Les mer Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kunne tenkt meg å teste en pre. Håper salget går godt nok til at det kommer flere modeller med web-os, håper på en versjon med større skjerm, og softwaretastatur, så den kan bli tynnere. Virker utrolig lovende det systemet Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Ikke mer? :O Nei, jeg kan ikke.. Må stå imot... Endret 8. juni 2009 av NgZ Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Mitt subjektive syn er at touch kan være stilig, kanskje spesielt til navigering, men etter å ha hatt htc touch i et år, er min dom at til skriving er det utrolig unyttig. Jeg savner å ha ordentlige taster. Da hadde jeg tasta fortere, og uten å måtte se på hvor jeg trykker. Jeg har prøvd noen fulltastaturer, men her blir det nesten for mange taster, og man er ofte avhengig av å bruke begge hender. Jeg kan (egentlig ikke) garantere at den raskeste tommeltasteren skriver på nummertaster med t9 ordbok på. I mine øyne hadde Pre vært helt perfekt (for meg) dersom den hadde hatt navigasjonstaster (piler+"enter") og utskyvbart numerisk tastatur (ala touch dual), samt nokias ordbok skriving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg