sceptisk Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 hei og hå! Jeg har ei venninne som ønsker og ta med typen på champions league finalen neste år, men hu vet ikke hvor hu skal få kjøpt de bilettene .. Er det noen her som vet hvor man kan få kjøpt de? Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Odd grenland mot Liverpool!! Du spurte om hvem som er i finalen 2010 og da svarer jeg det Endret 8. juni 2009 av dronjom Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 http://www.ticketservice.no Lenke til kommentar
sceptisk Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 http://www.ticketservice.no Vet du når bilettene kommer ut for salg a ? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vil tippe i 2010 eller sent 2009 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Må nok bare følge med og melde seg på nyhetsbrevet kanskje. Lenke til kommentar
sceptisk Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Må nok bare følge med og melde seg på nyhetsbrevet kanskje. hvor mye tror dere bilettene kommer til og koste a? ;P Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Tja, en del hundre kroner for å si det slik. Mulig tusenvis på svartebørs. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tja, en del hundre kroner for å si det slik. Mulig tusenvis på svartebørs. En del hundre kroner for å få sett en CL-finale? Haha, den var bra. :!: Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det koster faktisk ikke all verden for en billett når du ikke må kjøpe på svartebørsen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Tja, en del hundre kroner for å si det slik. Mulig tusenvis på svartebørs. En del hundre kroner for å få sett en CL-finale? Haha, den var bra. :!: Vet ikke jeg, bare antar at det er jævlig dyrt, mtp prisnivået i England f.eks. Endret 9. juni 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Tja, en del hundre kroner for å si det slik. Mulig tusenvis på svartebørs. En del hundre kroner for å få sett en CL-finale? Haha, den var bra. :!: Vet ikke jeg, bare antar at det er jævlig dyrt, mtp prisnivået i England f.eks. Prisnivået i England er ikke så værst. Betalte £34 for min Liverpool - Arsenal billett i 08. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Tja, en del hundre kroner for å si det slik. Mulig tusenvis på svartebørs. En del hundre kroner for å få sett en CL-finale? Haha, den var bra. :!: Vet ikke jeg, bare antar at det er jævlig dyrt, mtp prisnivået i England f.eks. Prisnivået i England er ikke så værst. Betalte £34 for min Liverpool - Arsenal billett i 08. Jeg betalte rundt £45 for min billett til Arsenal - Birmingham i slutten av 2005. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Kjøpe billetter fra: www.uefa.com . Ventelister vil bli lagt ut til høsten, og dette er det absolutt rimeligste alternativet! Prisklasser fra 60 til 90 GBP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå