4588pkdkrikue5c Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hei! Eg driv i desse dager å lage eit CMS. Dersom det innheld moglegheita for å oppdatere omtrent alle elementer enkelt og grett nett som Wordpress og Joomla - kor mykje bør eg ta om eg skreddarsyr? Har ikkje noko arbeitserfaring utover skule, og har teke dette som sjølvstendige studier. Det vil seie eg har tatt bøkene fatt heime. Er 18 om alder er relevant. Vurderer fastpris. Kor mykje bør eg ta? 5-7k kanskje, eller er det mykje? Me snakker om ein bedrift. Takker for alle fornuftige svar! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Se ann kunden, jeg har tatt 10 000 for et lignende oppdrag Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Er en liten diskusjon her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1102750 Temaet har sannsynligvis vært oppe flere ganger her også tipper jeg. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Alderen bør ikke ha noe å si, ettersom det er kvaliteten på CMS'et som teller for kunden. Kan du imidlertid henvise til tidligere oppdrag i bransjen er det lettere å ta høyere pris. Beregn prisen utfra kunden, CMS'ets kompleksitet samt hvor mange arbeidstimer som ligger bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå