Er2 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hei! Er no i ferd med å fullføra vidaregåande skule, og skal studera til hausten. Difor treng eg ein ny pc, sidan den eg har brukt i tre år ikkje kjem til å vara særleg lenge. Eg har tenkt å bruka maksimum 7000kr på pcen, og valet står i hovudsak mellom tre modellar: 1) HP Pavilion dv7-2005 hos Elkjøp til 6995 kr. 2) ACER AS6930ZG til ca 6400 3) Dell Inspiron 1545 til 7050 kr Prosessor: HP:AMD Athlon X2 Dual-Core, 2,1GHz Acer: Intel Core 2 Duo, 2,0 GHz Dell: Intel Core 2 Duo, 2.0 GHz Grafikkort: HP: ATI Mobility Radeon HD4530, 512MB Acer: Nvidia Geforce 9300M GS Dell: ATI Mobility Radeon HD4330, 256MB Kva for ein av desse tre meinar de er den beste, og i kva gjer ein av dei betre enn dei to andre? Eg vil helst at den pcen eg vel skal vara ei stund, utan at eg treng å irritera meg over den kvar gong eg ser på den. Pcen kjem til å bli brukt til skulearbeid, surfing, litt speling og ein del filmsjåing. På førehand takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå