amjazz Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) hei alle sammen! Kan dere fortelle om det er virkelig. VG mener at man kan tjene masse penger med dette programmet. Vet dere noe om dette? Her kommer webside. [Reklamelink fjerna] Endret 8. juni 2009 av ttt Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jepps stemmer det. Har tjent minst 2 mill siden jeg startet for noen måneder siden. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Hold deg unna Sånne ting er alltid scams. Du blir ikke rik av å sitte på ræva. Trykk på meg og bli rik Endret 8. juni 2009 av mathos Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) så klart man tjener masse penger. alle vet jo at setter man opp en side på internett med reklame, så kommer det inn hundretusner på konto. jeg satte opp en web-side for ca 10 år siden, lever fortsatt godt av pengene jeg tjente da. evt, nei, hold deg unna, du kan jo så klart tjene noe, la oss si 100 kroner uken er en grei fortjeneste på en slik, men det er antagelig en del mer jobb også. har sett MANGE nesten identiske sider, lurer på om ikke pakken går ut på å sette opp en side som http://www.maverickmoneymakers.com/ er det for godt til å være sant, så er det gjerne ikke sant, spesiellt på internett. Endret 8. juni 2009 av aklla Lenke til kommentar
Princesse Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 hmm.. mange gode forslag! Jeg vil gjerne prøve det Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 ANY CLAIMS MADE OF ACTUAL EARNINGS OR EXAMPLES OF ACTUAL RESULTS ARE NOT TYPICAL. Fra en bortgjemt link på siden... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 amjazz - Ble medlem: I dag, 17:06 Princesse - Ble medlem: I dag, 17:35 Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Alt tyder på at denne tråden er oppretta for å reklamere for ei teneste. Dette er i strid med retningslinjene og tråden blir derfor stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg