Gå til innhold

Hvor kan eg kjøpe/abonnere på Anime/Manga?


Anbefalte innlegg

(Si ifra om eg har postet feil.) Ja, det er sikkert ein eller anna post om dette, men eg kan ikkje finne den.

 

Som det står i tittelen vill eg begynne å abonnere/kjøpe Anime og Manga! Er det noen som vet om noen nettside eller noe? Vill det er ein nettside der eg kan kjøpe det så burde det være rask og billig :D

 

Takker på forhånd for alle svar! :!:

Endret av ost3popp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan bare ulovlige ting jeg :p Selvom det utfra hva jeg har oppfattet (muligens feil) ikke er ulovlig å lese/se manga/anime som ikke har blitt oversatt og sluppet ut utenfor Japan.

 

Kan sende deg privatmeldinger om dette hvis du vil.

Endret av perman07
Lenke til kommentar
Kan bare ulovlige ting jeg :p Selvom det utfra hva jeg har oppfattet (muligens feil) ikke er ulovlig å lese/se manga/anime som ikke har blitt oversatt og sluppet ut utenfor Japan.

 

Kan sende deg privatmeldinger om dette hvis du vil.

 

jeg tviler på det gjelder norge=P i usa er alt lov så lenge dt ikke har usa-lisens. tror at norge er lure nok til at hvis noe er copyrihgta.. ER DET COPYRIGHTA=P MEN det er ikke ulovlig å lese manga fra nettet så lenge du ikke lagrer bildene, og selv da skulle jeg tro det er det siden du fant det på en public server.

Lenke til kommentar
og andre kan kalles: manga samlere.. Altså liker å ha mangaen i hånda :)

 

Tja, når alt er på japansk og tokenbo på Engelsk er måneder til år etter........... hjelper det ikke stort.

Den norsk bruker å være enda lengere bak da, så jaja :p Vi ender opp som pirater hele gjengen da, intil volumene kommer til norge den gang. Veldig lite da............

 

perman07 og aria-sama: Norge er ikke dekket av noen som helst form for idiotisk lov verk. Voleme som kommer hit lisensierer en etter en, og siden vi ikke er dekket av DMCA kunne vi like så gjerne ha startet en gigantisk åpen ftp server overfylt med anime og manga. Husker jeg ikke feil blir kun et og et volum lisensiert, noe som vil si at det som ligger foran i serien blir fritt frem for.

Alt som blir lisensiert her og distribueres seriøst her til lands, må fjernes fra servern pga lov verket. Men alt det andre kan de ikke røre oss for. Blir som en ftp version av piratebay for anime og manga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...