anibanani Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Sitter på win 7 beta x64 nå, og har lastet ned win 7 rc x64 fra microsoft.com. Når jeg skulle brenne ut .iso filen, fikk jeg bare burning errors etter noen minutter i brenninga. Lastet ned iso filen på nytt på en annen pc, og der gikk det bra å brenne ut dvd'en, men jeg får altså ikke bootet med den. Får bare "BOOTMGR image is corrupt. The system cannot boot.". Jeg har prøvd å brenne ut kanskje 10 dvd'er nå, i 3-4 forskjellige brenne programmer. Har prøvd på low speed osv. Det virker som at det er noe feil med .iso filen, for jeg har brent ut masse boote cd'er før som har fungert helt fint. Men iso'en er jo lastet ned fra microsoft.com, så det er jo også litt rart. Noen som har vært borti dette før? Ligger det noen alternative win7 rc image filer på nettet som jeg kan prøve? Den jeg har prøvd nå heter "7100.0.090421-1700_x64fre_client_en-us_retail_ultimate-grc1culxfrer_en_dvd.iso". Har hørt at det ikke anbefales å innstalere win 7 rc om man har beta fra før, men jeg tok ikke det helt alvorlig, og tenkte at det sikkert bare var for folk som ikke kunne brenne ut bootbare cd'er. Håper noen har noen kjappe forslag. Lenke til kommentar
Star Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Tipper ISO fila er korrupt. Ville enten funnet en annen server og hente ned fra, eller hentet ned fila på nytt fra Microsoft.com Lenke til kommentar
anibanani Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Ja det var akuratt det som var problemet! fant en ny link, brente ut og installerte uten problemer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå