powersound Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hei!! Vurderer og oppgradere med Vannkjøling i mitt lian li kabinett. Har sett på DETTE kittet, men er det noe bra? Tenkte bruke dette til CPU og GPU. Men vill helst ikke legge 3-4k i det... da kan jeg leve med litt støy Noen som har dette eller testet dette? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Funker vel bra til bare CPU. Som begynner-sett er det nok ypperlig. Testen sier vel sitt Lenke til kommentar
powersound Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Funker vel bra til bare CPU. Som begynner-sett er det nok ypperlig. Testen sier vel sitt Jo... men tenkte ev bygge på med GPU... Men blir det for lite da? Sett litt på noen utlandske nettsider men vet jo ikke hva som er bra. vet heller ikke helt hva jeg trenger av deler selvom jeg lest tråden din noen ganger:D Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Du trenger: Blokker (GPU og CPU) Pumpe Radiator (2/3x, altetter hva du skal kjøle) Nipler Slanger Eventuelt tank (anbefaler det) Og vifter I det settet er det såvidt jeg kan se med: Tank/pumpe CPU blokk 1x Rad 2 meter slange (bør holde). Ei vifte Da anbefaler jeg at du kjøper: Noen flere nipler (3/8") GPU-blokk En ekstra radiator m/ vifte Der kan du klare å holde deg under 2 000 Lenke til kommentar
powersound Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Du trenger: Blokker (GPU og CPU) Pumpe Radiator (2/3x, altetter hva du skal kjøle) Nipler Slanger Eventuelt tank (anbefaler det) Og vifter I det settet er det såvidt jeg kan se med: Tank/pumpe CPU blokk 1x Rad 2 meter slange (bør holde). Ei vifte Da anbefaler jeg at du kjøper: Noen flere nipler (3/8") GPU-blokk En ekstra radiator m/ vifte Der kan du klare å holde deg under 2 000 Noen flere nipler (3/8") GPU-blokk En ekstra radiator m/ vifte For under 800.-? det hørtes litt optimistiskt ut... men kanske bare jeg som ikke vet hvor jeg skal leite. bare en singel rad. med vifte koster jo ca.400.- og finner ikke GPU-blokk for 400.-? Er så splitta her nå... vet ikke om jeg skal investere la oss si 2500.- på et vannsystem eller om jeg bare skal oppgradere GPU:n med en slik åså får jeg silent night 2 CPU vifte idag. Er jo dem 2 komponentene som bråker...men tenker sånn att jeg like gjerne kan oppgradere til vann da jeg tror jeg kommer bli mest fornøyd med det. Takk for hjelpen så lenge Pedersen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 En single rad med vifte koster ca 200. Swiftech MCR120 med Yate Loon på 1600rpm er god knall. Få vite hva du skal kjøle, så finner jeg resten. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 En single rad med vifte koster ca 200. Swiftech MCR120 med Yate Loon på 1600rpm er god knall. Få vite hva du skal kjøle, så finner jeg resten. Nå har jeg Sapphire 4850 men det skal snart oppgraderes, men er ikke sikker på hva det blir enda... endten 4850 i CF eller et 260 kort... Er ikke helt sikker på den saken. Men vet jeg trenger en singel radiator, hvor kjøper jeg det til en god pris. Helst med vifte:D Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Chilledpc.co.uk Koster 40kr for en god Yate Loon-vifte. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Chilledpc.co.uk Koster 40kr for en god Yate Loon-vifte. Yate Loon flyter mye luft som du sa... men jeg vill ha et stille å rolig kabinett Da er det bestillt 1 x Lian Li EX-23NB Optional HDD Kit Black 2 x Fansis Washable 120mm fan dust filter 2 x Arctic Silver 5 Thermal Compound - 3.5g 3 x Feser Tube 3/8" ID - 1/2" OD - Black 1 x Swiftech MCW60-R VGA cooler - Rev 2 3 x 6mm Black Cable Braid / Sleeving 8 x 1/4" BSPP - 3/8" ID - 5/8" OD Ghost Compression™ - Black 10 x 12-19mm Hoseclip Dette bestillte jeg fra chilledpc å jeg må si at det er en knall sjappe! kjappe svar på mail å den hjelpen du trenger. Så setter vinkel slipen i kabinettet, endten i topp eller bunn. Men håper å få plass i bunn, men lettere å bare bestille ny toppdel om man ikke skal ha vannkjøling enn helt nytt kabinett hvir jeg tar bunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå