Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[PS3-FIFA09] NM SuperCup

HCG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, du må vinne over to kamper mot motstanderen.

Hvis jeg vinner første kampen mot Kriss 1-0, og så vinner Kris andre kampen 2-0, går han videre fordi sammenlagt blir det 2-1 til han. Blir det likt antall mål etter to kamper, spilles en siste tredjekamp. Du skjønner det nok snart nok. :)

Lenke til kommentar
Altså, du må vinne over to kamper mot motstanderen.

Hvis jeg vinner første kampen mot Kriss 1-0, og så vinner Kris andre kampen 2-0, går han videre fordi sammenlagt blir det 2-1 til han. Blir det likt antall mål etter to kamper, spilles en siste tredjekamp. Du skjønner det nok snart nok. :)

Skjønner.

Hvor blir det av deg?

Sorry. Så The Simpsons. :p Men kan spille nå. Sifra her om du vil spille.

Endret av HCG
Lenke til kommentar

Spilles det best av 2 kamper? Teller bortemål?

Om du på død og liv skal starte en cup HCG, så må du jo klargjøre reglene.

Når det er sagt. Ja, tc du skulle vel likt å sett kampene mellom meg og Wis. Da hadde du lært noe da ;) hehe.

Tid til å spille ikveld Wis? Jeg er forsåvidt klar i hele natt :)

Lenke til kommentar

Da er jeg videre etter en 3-0 seier og en 1-0 seier over Wisbatov.

Første kampen føler jeg har full kontroll. Både i banespillet, og sjansene. Niang på topp er et beist, og stanger inn 1-0. Samme Niang scorer også 2-0 og 3-0.

Andre kampen er vel Wisbatov best. Han satser offensivt, og har til tider omtrent hele laget sitt på min banehalvdel. Men han kommer allikevel ikke til de helt store sjansene, utenom et fint angrep der det ble rullet opp fint på høyresiden, og Vålerenga spissen header i stanga.

Kampen bølger veldig frem og tilbake, før jeg kontrer inn 1-0 helt på slutten av kampen.

Det skal også nevnes at ved målet mitt, så var keeperen til Vålerenga på en rimelig bærtur, og målet ble trillet i åpent mål fra 25 meter.

Takk for kampene Wis :)

Lenke til kommentar

Perkins på bærtur ved midtbanen. Mannen kan jo ikke posisjonere seg :p. Første kamp var du best. Jeg valgte å gå ut i Barcelonas 4 - 3 - 3 (noe det så ut som du gjorde også?) med custom tactics (Arsenals vanlige) som ikke gir noe særlig press. Jeg husker med gru forrige NM også da Niang kjørte over meg, og denne gangen var intet unntak. På det første målet løper han faktisk en meter tilbake og header inn. Ender kampen med hattrick. Jeg skjønte at i andre kamp så måtte jeg gå ut offensivt for å i det hele tatt ha en sjanse. Jeg pøste på med en 3 - 4 - 1 - 2 og valgte igjen å bruke custom tactics (høyt press) da jeg vet at du liker å bygge opp bakfra, men det var umulig å penetrere forsvaret ditt (hadde vel et stolpeskudd som nærmest min eneste sjanse). Alt i alt fortjent, men jeg tåler ikke Niang :(.

EDIT: og takk for kampene selvsagt :)

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...