diskusjonsmann Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Lurer litt på det? Håper noen som studerer der kan svare. Eller noen som vet noe eller har studert der.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Du bør kanskje nevne hvilken skole du snakker om? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 På generell basis så er det gode studentmiljø på skuler der mange av elevane kjem frå andre plassar i landet. Dei lokale Bodø studentane drar nok tilbake til sine gamle venner i helgene, men dei studentane som har lang heimreise blir værande i helgene. Du får derfor ofte god sosial kontakt med dei. Lenke til kommentar
photojenny Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har hørt at miljøet der er kjempegodt! Har vært i Bodø flere ganger, og selv om byen i seg selv kanskje ikke er så vakker, er det et utrolig vakkert område. Det blir vel universitet snart også, og det vil se bedre ut enn å ha gått på en høgskole. Lenke til kommentar
diskusjonsmann Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Bra det da.. Noen med erfaring i å studere i bodø ? Og hhs? og Eiendomsmegler? Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Har hørt at miljøet der er veldig bra. Skal selv studere der til høsten Lenke til kommentar
diskusjonsmann Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Håper det er bra ja:) Hva skal du studere da? Har hørt at miljøet der er veldig bra. Skal selv studere der til høsten Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Skal studere sykepleie Enn du? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Du bør kanskje nevne hvilken skole du snakker om? Og du skal kunne vite forskjell? --- Jeg har hørt at studentmiljøet generelt er bra oppe i Bodø, har slektning som har studert der oppe (bemerk at dette er 10~ år tilbake). Endret 26. juli 2009 av Teh WolF Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Ja, tror nok miljøet fremdeles er supert! Det var mitt inntrykk da vi var der på besøk i 3. Klassen, vgs. Ingen andre framtidige medstudenter ved Hibo her da? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Sikkert ikke noe forskjellig. Litt mer miljø på tettere steder enn sånn som f.eks. Oslo. Lenke til kommentar
mMilken Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Er et bra miljø. Kom vel på en 3.plass i en spørreundersøkelse i fjor høst angående trivsel ved skolen (for høgskoler og universiteter). Lenke til kommentar
diskusjonsmann Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 skal på hhs jeg da. Eiendomsmegler:) Håper det blir bra ja: Skal studere sykepleie Enn du? Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ah, spennende Fått hybel og slikt på stell da? Lenke til kommentar
Zeo Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Spennende å se at det er flere som skal til Bodø. Siv.øk på hhb på meg. Kan ikke si at jeg har fått hybel på stell enda. =/ Lenke til kommentar
diskusjonsmann Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Har leilighet klar jeg:) På mørkved, ca 1 km fra skolen! Har væll litt klart , men ikke alt får å si det slik:O Enn du=? Når tenker folk å reise oppover da? Og om de skal på fadderperioden, osv? Ah, spennende Fått hybel og slikt på stell da? Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hybeln min er også på mørkved, rundt 300 meter fra skolen. Jeg tenker at jeg reiser ned med saker og ting rundt den 10'ende, men venter nok til rundt den 15-16 med å flytte inn. Forrige eier røkte rimelig mye der, så leietakeren holder på med oppussing. Kan ikke klage akkurat Fadderperioden blir jeg selvsagt med på. Det er fra min erfaring slik at de man treffer i starten av et skoleår og klikker med, også er de man ofte holder fast med, selv om dette har unntak. Blir uansett veldig spennende med fester og slikt. Er vist endel aktivitet på samfunnet f.eks Lenke til kommentar
diskusjonsmann Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 blir sikkert arti ja Hybeln min er også på mørkved, rundt 300 meter fra skolen. Jeg tenker at jeg reiser ned med saker og ting rundt den 10'ende, men venter nok til rundt den 15-16 med å flytte inn. Forrige eier røkte rimelig mye der, så leietakeren holder på med oppussing. Kan ikke klage akkurat Fadderperioden blir jeg selvsagt med på. Det er fra min erfaring slik at de man treffer i starten av et skoleår og klikker med, også er de man ofte holder fast med, selv om dette har unntak. Blir uansett veldig spennende med fester og slikt. Er vist endel aktivitet på samfunnet f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå