dk11 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hei Skal ha meg ny touch telefon nå, men vet ikke hva jeg skal velge. HTC har jeg hørt blir lett ødelagt, noen som kan bekrefte dette? Noen som har forslag til touch mobil? helst litt billig.. vil ha bra kamera og raskt nett på den Takker så mye for svar Lenke til kommentar
Max_Magnus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 billig + touch = eksisterer det? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Da hadde jeg kjøpt meg LG KU990i Viewty denne får du nå billigst hos Elkjøps nettbutikk 1795,- . Veldig bra kamera, god batteritid, og nydelig å surfe med. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...a4AAAEO7cks9Q5D Test! http://www.amobil.no/artikler/lg_ku990/46181/1 Lenke til kommentar
dk11 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Lg ku990 viewty er booring Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 iPhone! Kanskje litt dyr, men den har nydelig touch og kjempebra internett! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Lg ku990 viewty er booring OK men for det første så bør du skrive hva du kan gi for en telefon så kanskje man kan gi deg noen nyttige tips etter dette.... Lenke til kommentar
Scott-Boy Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Lg ku990 viewty er booring Syns den virka bra jeg. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei Skal ha meg ny touch telefon nå, men vet ikke hva jeg skal velge. HTC har jeg hørt blir lett ødelagt, noen som kan bekrefte dette? Har hatt noen HTC'er nå, og har enda ikke hatt noen tilfeller av at telefonen har blitt ødelagt, verken ekstriørmessig el.l. Dem er som oftest solid bygget, og er god kvalitet. Har nå Diamond2 og den kan anbefales på det varmeste Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 har selv hatt touch diamond og nettop solgt min touch HD. venter på at min 3 htc (magic) skal havne på postkontoret. har aldri hatt problemer med htc, synes faktisk de er ganske solide, har gått i bakken noen ganger uten å ta skader Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Har erfaring med både Htc Touch, Htc Touch Dual og Htc Touch Diamond. Kjempefornødy Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg kan ogsp føye meg inn i rekken av de som er fornøyd med HTC. Aldri hatt noe som helst problemer med mine. Skal du ha noe billig og bra med touchskjerm må du nok vente en stund. Ellers er jo KU990 en grei telefon. Skjermmessig kan den dog ikke måle seg med f.eks. telefonene fra HTC, den har også et lukket operativsystem som kun lar deg installere javaapplikasjoner. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Nokia 5800 er billig, har touch og er spekket med teknologi. Selv valgte jeg å bestille en t-mobile g1/htc dream fra ebay.co.uk. Sykt mye telefon for pengene! ~2000 kr. Lenke til kommentar
dk11 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 En kompis av meg har hatt 3 htc telefoner nå. Han har opplevd at tastene detter av? Noen som har hatt liknende episoder? eller er det bare at han har vør uheldig me telefonene? Lenke til kommentar
Apebein Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 En kompis av meg har hatt 3 htc telefoner nå. Han har opplevd at tastene detter av? Noen som har hatt liknende episoder? eller er det bare at han har vør uheldig me telefonene? Vet at HTC S710 har hatt problemer med dette, men det er jo en gammel modell. Enkamerat av meg hadde den telefonen, og den falt fra hverandre. Ellers er byggekvaliteten til HTV blant markedets beste. Har selv hatt HTC Touch og Diamond, og venter på min nye Magic. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Min S710 har jeg ikke hatt noe problemer med på dens 2 år. Eneste var gummien som beskyttet USB-kontakten som utvidet seg og som etterhvert ikke ville sitte i hullet sitt. Ellers har den vært igjennom sine fuktperioder (med både vann og øl) og diverse tortur på jobben. Litt slark i glidemekanismen, det er vel det eneste jeg har å utsette på den. Lenke til kommentar
Nightcube Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hei, skal ha meg ny telefon nå, touch telefon denne gangen. Valget står mellom LG KU990i Viewty, og Iphone 3G 8GB. Men da er da problemet at jeg har mest lyst på Iphone, men hvor kan jeg få den til en rimelig pris, vært fint med svar fra noen som allerede har kjøpt en eller i det hele tatt har peiling. - Jeg vil ikke betale mer enn 2300kr for Iphone 3G 8GB, spiltter ny helst. Håper på mange gode svar Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hei, skal ha meg ny telefon nå, touch telefon denne gangen. Valget står mellom LG KU990i Viewty, og Iphone 3G 8GB. Men da er da problemet at jeg har mest lyst på Iphone, men hvor kan jeg få den til en rimelig pris, vært fint med svar fra noen som allerede har kjøpt en eller i det hele tatt har peiling. - Jeg vil ikke betale mer enn 2300kr for Iphone 3G 8GB, spiltter ny helst. Håper på mange gode svar Ingen vil selge deg en ny Iphone for denne prisen, det billigste jeg har sett ny Iphone 8 GB på finn.no er 3500,- og så du må nok justere dine ønsker... Hvorfor ikke Nokia 5800 kontra LG KU990i Viewty? Lg telefonen er jo låst til bergrenset java programmer (kjedelig) 5800 kan du utvide med masse snacks filmer, musikk, programmer etc. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hei, skal ha meg ny telefon nå, touch telefon denne gangen. Valget står mellom LG KU990i Viewty, og Iphone 3G 8GB. Men da er da problemet at jeg har mest lyst på Iphone, men hvor kan jeg få den til en rimelig pris, vært fint med svar fra noen som allerede har kjøpt en eller i det hele tatt har peiling. - Jeg vil ikke betale mer enn 2300kr for Iphone 3G 8GB, spiltter ny helst. Håper på mange gode svar iPhone 8GB - 1399,- med iTalk Small i 12mnd https://shop.netcom.no/shop.do?execution=e1s2 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Hei, skal ha meg ny telefon nå, touch telefon denne gangen. Valget står mellom LG KU990i Viewty, og Iphone 3G 8GB. Men da er da problemet at jeg har mest lyst på Iphone, men hvor kan jeg få den til en rimelig pris, vært fint med svar fra noen som allerede har kjøpt en eller i det hele tatt har peiling. - Jeg vil ikke betale mer enn 2300kr for Iphone 3G 8GB, spiltter ny helst. Håper på mange gode svar iPhone 8GB - 1399,- med iTalk Small i 12mnd https://shop.netcom.no/shop.do?execution=e1s2 Snakker man ikke uten abn og avbetaling her? Jeg hadde ikke giddet å gi 6187,- for en utgått Iphone med abn og avbetaling i disse dager det er det den vil koste med ditt forslag og da finnes det bedre løsninger/abn en dette også... Endret 16. juni 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Hei, skal ha meg ny telefon nå, touch telefon denne gangen. Valget står mellom LG KU990i Viewty, og Iphone 3G 8GB. Men da er da problemet at jeg har mest lyst på Iphone, men hvor kan jeg få den til en rimelig pris, vært fint med svar fra noen som allerede har kjøpt en eller i det hele tatt har peiling. - Jeg vil ikke betale mer enn 2300kr for Iphone 3G 8GB, spiltter ny helst. Håper på mange gode svar iPhone 8GB - 1399,- med iTalk Small i 12mnd https://shop.netcom.no/shop.do?execution=e1s2 Snakker man ikke uten abn og avbetaling her? Jeg hadde ikke giddet å gi 6187,- for en utgått Iphone med abn og avbetaling i disse dager det er det den vil koste med ditt forslag og da finnes det bedre løsninger/abn en dette også... Aner ikke hva han etterspørr. Det finnes jo fortsatt de som går rundt å tror at en iPhone koster 13000kr, fordi det stod i VG for over 1år siden. Så folk er forskjellige. Den en annen løsning er jo å kjøpe telefonen til 1399,- for så å betale bruddgebyr på 3099,-. Da ender det totalt på 4498,-. Endret 17. juni 2009 av Rs125 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå