Gå til innhold

HJELP ! Skal ha ny touch telefon, hva skal jeg velge?!

Anbefalte innlegg

Hei :)

Skal ha meg ny touch telefon nå, men vet ikke hva jeg skal velge. HTC har jeg hørt blir lett ødelagt, noen som kan bekrefte dette? Noen som har forslag til touch mobil? helst litt billig.. vil ha bra kamera og raskt nett på den :)

Takker så mye for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei :)

Skal ha meg ny touch telefon nå, men vet ikke hva jeg skal velge. HTC har jeg hørt blir lett ødelagt, noen som kan bekrefte dette?

Har hatt noen HTC'er nå, og har enda ikke hatt noen tilfeller av at telefonen har blitt ødelagt, verken ekstriørmessig el.l. Dem er som oftest solid bygget, og er god kvalitet. Har nå Diamond2 og den kan anbefales på det varmeste :)

Lenke til kommentar

Jeg kan ogsp føye meg inn i rekken av de som er fornøyd med HTC. Aldri hatt noe som helst problemer med mine.

Skal du ha noe billig og bra med touchskjerm må du nok vente en stund. Ellers er jo KU990 en grei telefon. Skjermmessig kan den dog ikke måle seg med f.eks. telefonene fra HTC, den har også et lukket operativsystem som kun lar deg installere javaapplikasjoner.

Lenke til kommentar
En kompis av meg har hatt 3 htc telefoner nå. Han har opplevd at tastene detter av? Noen som har hatt liknende episoder? eller er det bare at han har vør uheldig me telefonene?

Vet at HTC S710 har hatt problemer med dette, men det er jo en gammel modell. Enkamerat av meg hadde den telefonen, og den falt fra hverandre. Ellers er byggekvaliteten til HTV blant markedets beste. Har selv hatt HTC Touch og Diamond, og venter på min nye Magic.

Lenke til kommentar

Min S710 har jeg ikke hatt noe problemer med på dens 2 år. Eneste var gummien som beskyttet USB-kontakten som utvidet seg og som etterhvert ikke ville sitte i hullet sitt. Ellers har den vært igjennom sine fuktperioder (med både vann og øl) og diverse tortur på jobben. Litt slark i glidemekanismen, det er vel det eneste jeg har å utsette på den.

Lenke til kommentar

Hei, skal ha meg ny telefon nå, touch telefon denne gangen.

Valget står mellom LG KU990i Viewty, og Iphone 3G 8GB.

Men da er da problemet at jeg har mest lyst på Iphone, men hvor kan jeg få den til en rimelig pris, vært fint med svar fra noen som allerede har kjøpt en eller i det hele tatt har peiling.

- Jeg vil ikke betale mer enn 2300kr for Iphone 3G 8GB, spiltter ny helst.

Håper på mange gode svar :thumbup:

Lenke til kommentar

Men da er da problemet at jeg har mest lyst på Iphone, men hvor kan jeg få den til en rimelig pris, vært fint med svar fra noen som allerede har kjøpt en eller i det hele tatt har peiling.

Ingen vil selge deg en ny Iphone for denne prisen, det billigste jeg har sett ny Iphone 8 GB på finn.no er 3500,- og så du må nok justere dine ønsker... Hvorfor ikke Nokia 5800 kontra LG KU990i Viewty? Lg telefonen er jo låst til bergrenset java programmer (kjedelig) 5800 kan du utvide med masse snacks filmer, musikk, programmer etc.

Lenke til kommentar

iPhone 8GB - 1399,- med iTalk Small i 12mnd ;)

https://shop.netcom.no/shop.do?execution=e1s2

Lenke til kommentar

Snakker man ikke uten abn og avbetaling her? Jeg hadde ikke giddet å gi 6187,- for en utgått Iphone med abn og avbetaling i disse dager det er det den vil koste med ditt forslag og da finnes det bedre løsninger/abn en dette også...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Snakker man ikke uten abn og avbetaling her? Jeg hadde ikke giddet å gi 6187,- for en utgått Iphone med abn og avbetaling i disse dager det er det den vil koste med ditt forslag og da finnes det bedre løsninger/abn en dette også...

Aner ikke hva han etterspørr. Det finnes jo fortsatt de som går rundt å tror at en iPhone koster 13000kr, fordi det stod i VG for over 1år siden. Så folk er forskjellige.

Den en annen løsning er jo å kjøpe telefonen til 1399,- for så å betale bruddgebyr på 3099,-. Da ender det totalt på 4498,-.

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...