Deskjet Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg installerte xp på nytt, og etter dette har det oppstått et irriterende problem. Floppydisken jobber av seg selv. Ca annet hvert minutt kommer det en kort rapelyd, slik det gjør når den jobber med disketter. Dette skjer selv om jeg ikke har noen diskett i. Den holdt ikke på slik før, noen som vet hva det kan være??? Lenke til kommentar
Deskjet Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Fant ut svaret. Det var Norman antivirus som hele tiden prøvde å lese en diskett, selv om det ikke stod en diskett i. Fjernet norman og problemet løst! Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hm har samme problem, bare at jeg har ikke norman? Dette kom etter jeg oppdaterte til 1003CU bios(uber). Kan være en sammenheng, men jeg har hatt det før. Den jobber med jevne mellomrom og avogtil går den helt berserk :-? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hm har samme problem, bare at jeg har ikke norman? Dette kom etter jeg oppdaterte til 1003CU bios(uber). Kan være en sammenheng, men jeg har hatt det før. Den jobber med jevne mellomrom og avogtil går den helt berserk :-? Kansje floppy'n din har fått diarè? Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Ja det var jo sakligt :-? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Ja det var jo sakligt :-? har du hørt om ironi noen gang eller? Beklager vis dette var støtende for noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå