megatron- Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 hei! veit at det ikkje er smart, men trur dokke at maskina (i mitt tillfelle EEE PC) ville ha klikka/lagga vis eg spelte skyte spel? er no snakk om combat arms, du kan sammenlikne det med CS. Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) CS 1.6? Selv EEE PC klarer slikt uten noen som helst problemer. Finnes folk som spiller Oblivion på den greia der... Endret 8. juni 2009 av Shushi Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Med kraftig klokking av GPU kjører den GTA San Andreas spillbart på Low. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) jeg kjører crysis/wow på min eee via StreamMyGame synest det er ganske greit system for eee'n, da kjører stasjonære spillet/programmet og eee'n bare renderer streamen istedenfor hele spillet hvor f.eks crysis/wow kan bli "litt" hardt for en eee. ser frem til få vdsl så jeg har nok upload til kunne koble til en pc hjemme og streame spill via nettet om jeg er andre steder Endret 8. juni 2009 av cruzader Lenke til kommentar
megatron- Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 alt funka, fekk opp hovedmenyen og greier men so lagga sjølve spelet men vis ditta StreamMyGame funka skal eg sikkert prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå