Virke Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg er nå på utkikk etter et par nye fotballsko til max 2000 kroner i sportsforretning etter at mine 2 uker gamle Puma sko revna fullstendig. Jeg trenger noen sko som jeg skal bruke på kunstgrass, men kan brukes på naturlig grass i nødstilfelle. De må være brede i forhold til størrelse. Str. 44. Har prøvd forskjellige Nike sko, men de er som regel for trange, og jeg ender opp med gnagsår. Jeg spiller sentralt på midtbanen om det har noe å si. Oppsummering: -Sitter godt på foten (Gode og brede). -Max 2000 kroner. -Mulig å få fra f. eks. G-Sport ettersom jeg har 20% rabatt på fotballsko der. -Tåler slitasje og harde taklinger. -"Veggene" sitter godt sammen med "gulvet" slik at den ikke revner. -Brukes på kunstgrass. -Gode å skyte med ettersom jeg tar frispark innenfor 35meter. -IKKE for mye vedlikehold. -IKKE skruknotter. Takker for alle forslag :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har du prøvd å spørre i den store fotballskotråden? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Nei? Har ikke sett den... Er ikke så altfor mye på denne delen av forumet. Link? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Hvilken modell var det som revnet? har du tenkt på reklamasjon? hvilket underlag brukte du dem på? har du brukt sko med FG/HG på gress har du krav på reklamasjon, hvis du har brukt FG på kunstgress har du ikke det. Men da kan du jo bare vaske dem godt og si at de er brukt på naturgress, sko skal holde i mer enn 2 uker! Noen tips til fotballsko: Adidas Predator PS, Nike T90 Laser, Puma King XL. Anmeldelsen min av King XL har jeg link til i signaturen min hvis du vil lese den. En ting til G.sport? de 20% du får der vil nok ikke hjelpe mye, når prisene de har der som regel er veldig høye. Den store fotballsko-tråden Endret 8. juni 2009 av DMATHISEN Lenke til kommentar
Virke Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Mine forrige var Puma King et eller annet som jeg kjøpte på 50% salg fordi de var et par år gamle. Hadde et par av de før, men de revnet selv om jeg bare brukte de på naturgrass. Disse revnet, men har brukt de på kunstgrass for det meste. Har fått tips av kompiser om Predator og noen gule Niko Total 90 (trur jeg de heter). Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Mine forrige var Puma King et eller annet som jeg kjøpte på 50% salg fordi de var et par år gamle. Hadde et par av de før, men de revnet selv om jeg bare brukte de på naturgrass. Disse revnet, men har brukt de på kunstgrass for det meste. Har fått tips av kompiser om Predator og noen gule Niko Total 90 (trur jeg de heter). Tror nok Predtor og Laser vil passe deg bra. Har du vært fornøyd med King burde du kanskje vurdere King XL i HG versjonen(den jeg har anmeldt) som er den nyeste modellen i King serien. Men et tips, vask skoene godt. Få vekk alle merker osv som tyder på at de er brukt på kunstgress, kanskje spille litt med dem på naturgress også så de får litt gress på seg. Så tar du dem med ned der du kjøpte dem og ber om reklamasjon(husk kvittering). Det skal ikke ha noen å si hvor gammel modellen er og om den var på salg. Og en ting til, ikke godta et nei.. hvis de allikevel ikke gir reklamasjon kan du ta direkte kontakt med Puma, men det ordner seg nok før det. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Takk for svar, du! :!: Uansett, så var mine "gamle" fotballsko en gave fra fattern fordi jeg begynte med fotball igjen, og jeg pratet med han, og han sa han hadde kastet kvitteringen. Så er ikke så mye å gjøre med det. Men veit du om et eller annet slags type lim som jeg kan prøve å lime skoen med? Det er mellom sålen og skinnet på innersiden av skuddfoten det revna/røyk/løsna. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Takk for svar, du! :!: Uansett, så var mine "gamle" fotballsko en gave fra fattern fordi jeg begynte med fotball igjen, og jeg pratet med han, og han sa han hadde kastet kvitteringen. Så er ikke så mye å gjøre med det. Men veit du om et eller annet slags type lim som jeg kan prøve å lime skoen med? Det er mellom sålen og skinnet på innersiden av skuddfoten det revna/røyk/løsna. Ikke noe problem Akkurat rett spm å spørre nå. "Fiksa" en god del par igår, det andre bare med King XL blant annet som har revna(har brukt dem mye) og vil ikke slutte å bruke dem enda sjekke skoa nå og det funket faktisk veldig bra med Kiwi Shoe Patch. Prøv litt sånn nedi der det revna, du bør ha på noe som "presser" der du limer så det ikke går opp før det tørker. Men du kan prøve uten kvittering også, jeg har aldri trengt kvittering før.. Linker til anbefalte sko til BRA pris: http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=82320 http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=80166 Endret 8. juni 2009 av DMATHISEN Lenke til kommentar
Virke Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Skal sjekke hva fattern har av lim. Han har alt mulig! Lurer på om jeg skal gå for Predator PS FG, jeg! Skal i butikken etterpå før trening så jeg får se da. Også, har du noe greie på leggskinn? Mine er rimelig slitte og litt små. Takk for alle tips :-) Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Skal sjekke hva fattern har av lim. Han har alt mulig! Lurer på om jeg skal gå for Predator PS FG, jeg! Skal i butikken etterpå før trening så jeg får se da. Også, har du noe greie på leggskinn? Mine er rimelig slitte og litt små. Takk for alle tips :-) Bare spør i butikken, de kan hjelpe deg. Du trenger ikke så veldig dyre så rundt 300kr bør holde. Predator er nok veldig bra, hadde kjøpt dem selv hvis jeg ikke hadde hatt så smale føtter. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Ok, men fattern fant ut at han skulle spandere noen naturgrass sko i tillegg. Noen forslag eller? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ok, men fattern fant ut at han skulle spandere noen naturgrass sko i tillegg. Noen forslag eller? Adidas adiPURE II, Puma v1.08(hvis de ikke blir for smale), Laser II er jo en FG sko så den passer nok, Puma King XL som sagt+++prøv deg fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå