cyclo Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Acer tilbakekaller enkelte Predator Gaming stasjonære PC-er. Les mer Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg visste ikke en gang at Acer selger stasjonærPCer i Norge... Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Og hvor lang tid vil det ta for en eier av en slik maskin å få den reparert? Jeg ville blitt ganske irritert om jeg hadde kjøpt meg ny gamingmaskin og fant ut at den var brannfarlig... Greit nok med gratis reparasjon, men jeg mener nå de skulle sendt med et slags plaster på såret i form av erstatning på noen måte. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) hw.no er jo faktisk tregere enn itavisen! Dette her var feil som ble oppdaget i fjor faktisk! Fikk mail i desember 08 om rework som måtte gjøres på disse. Og infoen har vært på Acer sine nettsider omtrent like lenge. edit: endret en skriveleif etter litt whining Endret 9. juni 2009 av trrunde Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Oppdaget i fjord? Hehe. Husker når de lanserte det tullekabinettet der, og at disse maskinene ble spådd en snartur innom verkstedet. Ser ut som vi fikk rett. Endret 8. juni 2009 av IceDale Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det kabinettet var rått! Spør du meg så sier jeg det motsatte. Beklager at jeg dømmer her, men jeg har alltid vært tvilsom til Acer og dens søster-selskaper. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Man betaler mer for kabinettet enn faktisk innholdet Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det kabinettet var rått! Spør du meg så sier jeg det motsatte. Beklager at jeg dømmer her, men jeg har alltid vært tvilsom til Acer og dens søster-selskaper. Siden Acer kom på banen har det for min del omtrent bare vært Acer som gjelder. Så absolutt ingen tvil her i gården. OT: Ja dette er i grunn en gammel nyhet? Mente å ha lest dette tidligere. PC`en i seg selv er overpriset mtp innhold. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dette her var feil som ble oppdaget i fjord faktisk! Det var en ganske spektakulær måte å oppdage feil på. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dette her var feil som ble oppdaget i fjord faktisk! Det var en ganske spektakulær måte å oppdage feil på. Takk Norge for våre fjorder, en plass må vi dumpe billige plast-laptoper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå