Kjeksmestern Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Første gen. TT er basert på VW Golf, bare så du vet det. Jeg ville personlig valgt Z3 pga kjøreegenskapene. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hva med å velge en A3 istedenfor TT? Selv synes jeg A3 ser finnere ut enn TT, selv kjører jeg en A4 <3 Lenke til kommentar
DELLARMADA Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 har tenkt på det, men synes tt'en er så kul å så er det ikke sikkert jeg får sjansen til å ha en sånn bil senere i livet ;P (ikke like praktisk som en a3 hvis man får unger osv..) Lenke til kommentar
dankla Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 av de to? TT en men ka med at du kjøper en manne bil i stedet:P bmw 535, det fungerer:) Lenke til kommentar
toazty Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) TT quattro, godt veigrep, er vel ikke ukjent at denne kan tunes til slik at du får en del hester mer.. men du kan jo se om du finner deg en porsche boxter Endret 14. juni 2009 av toazty Lenke til kommentar
rublings Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Z3 var vel en flopp for Bmw? TT var ikke en flopp for Audi, tvert i mot. Det er dog 2 veldig forskjellige biler. TT ble kåret til Englands minst driftsikre bil for noen år siden, har ingen kilder på det her og nå dessverre. Designmessig liker jeg layouten på Z3 bedre enn TT, men interiør og designet på TT er bedre. Ingen av disse bilene er typiske biler jeg kunne kjøpt, men om jeg måtte velge hadde jeg gått for en TT med 1.8T og chippet den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå