DELLARMADA Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva synes dere et det beste kjøpet? En Bmw z3 eller en Audi TT ? Noen som mener z3 er en jentebil? eller tt? (er gutt 19 år ) Har lyst på sportsbil, og det er de to det står mellom! Lenke til kommentar
Repvik Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva synes dere et det beste kjøpet? En Bmw z3 eller en Audi TT ? Noen som mener z3 er en jentebil? eller tt? (er gutt 19 år ) Har lyst på sportsbil, og det er de to det står mellom! Begge to er jentebiler, kjør på med en Z4 coupe hvis du skal ha bil av den typen Bmw z3 er iallefall jentebil selv om jeg generelt sett foretrekker bmw foran audi Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Du vil nok få størst kjøreglede i en Z3 enn en TT, iallefall hvis du ser på forhjulsdreven TT. Hvis du går for quattro, så er nok gleden litt større. Kjørte selv en Z4 i 3år, å kjøregleden her var konge. Hva synes dere et det beste kjøpet? En Bmw z3 eller en Audi TT ? Noen som mener z3 er en jentebil? eller tt? (er gutt 19 år ) Har lyst på sportsbil, og det er de to det står mellom! Begge to er jentebiler, kjør på med en Z4 coupe hvis du skal ha bil av den typen Bmw z3 er iallefall jentebil selv om jeg generelt sett foretrekker bmw foran audi Z4 Coupe ligger nok "litt" utenfor prissjiktet i denne diskusjonen! Begge er jentebiler med stempel ja, men får du riktige felger osv på Z3en, så ser den ikke så gal ut Lenke til kommentar
DELLARMADA Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Åssen annen bil i samme prisklasse er guttebil da? Skal være sportselig slik som to nevnte.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Hva synes dere et det beste kjøpet? En Bmw z3 eller en Audi TT ? Noen som mener z3 er en jentebil? eller tt? (er gutt 19 år ) Har lyst på sportsbil, og det er de to det står mellom! Begge to er jentebiler, kjør på med en Z4 coupe hvis du skal ha bil av den typen Bmw z3 er iallefall jentebil selv om jeg generelt sett foretrekker bmw foran audi Føler jeg bør legge til at det disse ikke bare har jente stempel, men også "guttegutt" stempel Audi S3 da?? Endret 8. juni 2009 av cossiemk1 Lenke til kommentar
DELLARMADA Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Haha kan du utdype "guttegutt"? :L Jeg tipper jeg går for audi tt. Digger Audi, så heller derfor over til den da.. z3 er litt billigere da, men ----- Er vanskelig å bestemme seg asss! -Edit: s3 er kul, men jeg vil ha den til å se mest mulig bra ut, og det synes jeg audi tt og z3 gjør.. z4 blir ALT for dyr Endret 8. juni 2009 av DELLARMADA Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg synes Audi TT har et mye bedre utseende en BMW Z3. Jeg ville ha vurdert BMW e36 328. Det er ikke en guttegutt bil, men en mannemann bil Lenke til kommentar
DELLARMADA Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg synes Audi TT har et mye bedre utseende en BMW Z3. Jeg ville ha vurdert BMW e36 328. Det er ikke en guttegutt bil, men en mannemann bil Fete biler de, men det er ikke sånne type biler jeg er ute etter.. Kanskje som andre bil, etter at jeg har blitt litt mer mann ^^, Tipper jeg går for en tt jeg Tror dere jeg får på 20" felger på den bilen? Eller er 19" det største ? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg ville mye heller ha gått for en skikkelig sportsbil i forhold til en konebil som Z3 i allefall, TT ser da grei nok ut, men er jo ikke særlig sporty den heller med mindre du kjøper en quattro eller quattro sport, eller legger ut mye penger på tuning.. Lenke til kommentar
DELLARMADA Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 det første jeg skal bruke pengene på er utseende.. altså felger osv Så kommer tuning etterhvert Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva med en BMW Z1. Ikke noe man ser på hvert gatehjørne det. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17671760 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Du nevner jo ikke pris eller noen ting. TT coupe eller roadster? Z3 er nok mer sporty ja, men jeg syns man burde tenke over hvor sporty bil man egentlig trenger. TT burde være sporty nok, i hvert fall hvis du kjøper en med quattro og manuell. 20" felger tror jeg blir alt for stort. Tenk nå over at det faktisk er en ganske liten bil på størrelse med en Golf. Eller kanskje mindre egentlig? Jeg ville gått for 18", maks 19". Lenke til kommentar
DELLARMADA Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 pris blir rund 150 k, så den Z1 blir for dyr tt er nok sporty nok for meg ja Skal iaff ha 19" felger.. Bryr meg egentlig ikke så sykt om motoren.. er vel ikke sikkert jeg får quatro for 150 k heller ;o Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 det med gutte/jentebil diskusjonen er bare tull synes jeg. vil du ha bilen, kjøp den! Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 det med gutte/jentebil diskusjonen er bare tull synes jeg. vil du ha bilen, kjøp den! Enig +1 Lenke til kommentar
spindle Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 TT er den peneste imho. Men ingen tvil om at Z3 Coupe er tøffere: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...ll&tot=null To stk på finn nå, begge har ligget en stund...synd de har automat. Men sikkert ikke førstevalg for trådstarter når fokus er 20-tommers hjul og høy rånefaktor Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 TT er den peneste imho. Her er jeg helt uenig. Av disse 2, er helt klart Z3 finest. TT synes jeg rett og slett er brutalt stygg, både som coupe og roadster ...men hver sin smak. Men trådstarter burde drite i hva andre synes, og heller gå for den han synes er kul/fin Lenke til kommentar
epifant Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dersom jeg hadde vurdert den type bil ville jeg nok endt opp med en Mazda MX-5. Den har frisørstempel, men det har både Z3 og TT også. Men den har bakhjulsdrift og personlig synes jeg MX-5 med 1.6-liter er langt morsommere å kjøre enn Z3 med 1.8-liter. Men om man uansett skal ødelegge kjøreegenskapene med 19" (digre og sannsynligvis billige = TUNGE) blir det egentlig hipp som happ. Velg den DU synes ser fetest ut, og kos deg Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dersom jeg hadde vurdert den type bil ville jeg nok endt opp med en Mazda MX-5. Den har frisørstempel, men det har både Z3 og TT også. Men den har bakhjulsdrift og personlig synes jeg MX-5 med 1.6-liter er langt morsommere å kjøre enn Z3 med 1.8-liter. Men om man uansett skal ødelegge kjøreegenskapene med 19" (digre og sannsynligvis billige = TUNGE) blir det egentlig hipp som happ. Velg den DU synes ser fetest ut, og kos deg Hvis man først skal hive inn alternativer, så burde man også nevne Mercedes SLK, både 200 og 230. Drev selv å kikka etter en 2 seters cab/roadster for 3 år siden, da fortrinnsvis Z3/Z4, MX5 og MGF. Fant ingen Z3 dengang som falt i smak, og Z4 blei alt for dyr. Mx5 blei altfor liten (måtte jo sitte på skrå i forsetet), så den var også uaktuell. MGF var forsåvidt en morsom bil, med bakhjulstrekk og midtmotor, men kanskje ikke så aktuell om vintern ....også var det dette med engelsk MG/Rover kvalitet da. Hadde egentlig aldri vurdert SLK, men testa en bare for moro skyld. Bestemte meg etter ca 40 min prøvekjøring. 2001 modell med kompressor, så den er brukbart sprek også. Gikk igjennom EU-kontroll hos merkeverksted, uten en eneste anmerkning nå i vinter, så det er tydeligvis en bil av bra kvalitet. Ikke så dyr i drift heller. Kan absolutt anbefale trådstarter en slik en. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Bør du ikke vente 1 år til, til du er ferdig utdannet frisør? Neida. Men hadde jeg gått for sportslighet, hadde jeg valgt Z3. Hadde jeg gått etter komfort, utseende og potensiale (customisering og tuning) hadde jeg valgt TT. TT er også litt enklere å ha med å gjøre på vinteren. Du får 20" på TT, men utvalget er labert. Endret 10. juni 2009 av Rs125 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå