Barry White Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei! Jeg installerte nettopp windows 2000, og deretter winamp 3. Men etter jeg har spilt alt fra 3-10 sanger kommer det plutselig en uendelig pipelyd fra høytalerne som erstatter musikken. Det virker igjen ved å restarte winamp. Hva skyldes dette? Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Uten å ha noen kildet å bakke opp dette med utover egen bruk, kan jeg skrive under på at det meste med winamp3 er galt, gå heller tilbake til den forrige versjonen. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 kanskje jeg gjør det...men det er så praktisk å ha movie pluss musikk player i ett! Ingen som har en løsning på problemet? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Avinstaller Winamp 3 og legg det inn på nytt. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 enig med mr.Rogers der winamp 3 er ikke så bra som 2. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 enig med mr.Rogers der winamp 3 er ikke så bra som 2. Forklar hva det er som gjør Winamp 3 så dårlig. Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 kanskje jeg gjør det...men det er så praktisk å ha movie pluss musikk player i ett! Ingen som har en løsning på problemet? Winamp 2.9 har også dette Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Laste ned Winamp 2.91, den kan spille av video filer og det meste andre som 3.x kan. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Det er Winamp 2.x som ER Winamp etter min mening... Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 enig med mr.Rogers der winamp 3 er ikke så bra som 2. Forklar hva det er som gjør Winamp 3 så dårlig. Det bruker vel kanskje litt mye ressurser på å spille litt musikk? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Dårlig med winamp3: Stygg! Elendig menysystem! playlist opplegget suger! Stygg! Teit! 2.x ruler! winamp 2.x er deiligere! På samme måte som at longhorn kommer til og suge, fordi det krever for mye... Winamp 3 er sucky, og winamp 2.9 har akkurat samme funksjonene.. (film osv) Personlig liker jeg IKKE at winamp spiller av filemene mine.... (ps, [/fjortismode]) Lenke til kommentar
Azton Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Som sagt ovenfor, last ned winamp 2.9x. Den kan spille filmer også tror jeg. - Azton Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Det er Winamp 2.x som ER Winamp etter min mening... er så 110% enig!!! Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 kanskje jeg gjør det...men det er så praktisk å ha movie pluss musikk player i ett! Ingen som har en løsning på problemet? Winamp 2.9 har støtte for movie+mp3 osv osv Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 holder meg til winamp 2.81 og et silence skin jeg, trenger ikke movieplayer, siden jeg bruker media player til filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå