Gå til innhold

Kva bør ein gjere/sjå i Denver/Houston?

Anbefalte innlegg

Hei!

I slutten av månaden skal eg tilbringe ei veke i Houston/Denver, minimum to dagar kvar stad.

Tips til kva som bør prioriterrast? Sidan eg ikkje er ofte i USA, er det mykje som skal handlast, men viktig også å få sjå seg rundt i (nær)området.

Dersom nokon har tips til ting som er verdt å sjå desse stadane er det flott!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott, takk skal du ha!

TripAdvisor er svært nyttig, kom ikkje på å bruke den denne gangen... Tenkte også at det er fornuftig å gjere unna shopping i Houston, og bruke litt meir tid på biltur i nasjonalparkar o.l. rundt Denver.

Har du ei effektiv flyrute du er nøgd med? Skal fly lufthansa (BGO-FRA-IAH)...

Lenke til kommentar

Ang. shopping, kan du anbefale Galleria? Har fått inntrykk av at enkelte meiner den er overprisa, men det heng kanskje saman med "upper class" preget på butikkutvalet?

Er ikkje interessert i dyr design, men type "casual/skate" klede/sko/sportsbutikkar. Kanskje Galleria ikkje er plassen då?

Lenke til kommentar

Tar samme rute selv når familen og jeg drar på lørdag. Kan ikke tenke meg at det er allverdens forskjell på de forskjellige rutene direkte fra en Europesik Hub og til Houston.

Galleria er greit og som nevnt over en del merkevarer. Det finnes også andre Malls og Outlets. Katy Mills er sansynligvis ikke så langt borte om du skal besøke en oljerelatert bedrift. Svært mange av disse ligger vest for "sentrum". Selv likte jeg Houston Premium Outlets (i nord vest, ved 290).

Sam

Endret av SamBell
Lenke til kommentar

Galleria er utrolig kult spør du meg,bare husk hvilken inngang du kom fra om du skal ha noe sjangs på å komme deg tilbake til der du var ;) Anbefaler Smoothie King der,de lager de diggeste smoothiene jeg noen gang har smakt.

Det er forresten mer enn nok av butikker der med klær av den typen du beskriver,med tanke på hvor stor den er ville det vært veldig rart om det ikke var der.

Lenke til kommentar

Glimrande!

Greit å vite kva ein kan forvente, og med få dagar til rådigheit, er planen å utnytte desse til fulle (etter arbeidstid...). Det blir nok mest sol og shopping, rekk eg gjennom Galleria får eg prøve eit av dine forslag SamBell! Ein tur innom REI (outdoor sports) er også viktig, men trur den skal ligge like ved Galleria.

Er det noko spesielielt å sjå/oppleve etter "downtown"? Ettersom hotell/shopping/jobb blir på vestsida, er det nok fort gjort å forbli der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...