Rolfemann Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 La froskene danse. Se videoen Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Jaggu sa de videoanmeldelse Endret 8. juni 2009 av Wixicy Lenke til kommentar
Canvas Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ai ai moder natur, du savner historie i et rytmespill? Ble det ikke sagt i en tidligere anmeldelse at du/dere likte Guitar Hero? Hva med Rock Band? Singstar? Der snakker vi narrativ altså Lenke til kommentar
pululf Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Pfff, hva skal man med historie i et rytmespill? Er du helt på jordet eller? Spillverket, skaff en ny spillanmelder! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Må ærlig si at jeg synes disse anmeldelsene blir litt for mye simplisert. Som at dere dropper de lengre, mer teknisk avanserte anmeldelsene i fordel for enkle, "morsomme" anmeldelser for casual players. Dere taper litt på dette. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg må få spørre: Hvem er den tiltenkte demografien for disse videoene? Er det forumbrukerne (som jeg antar er brorparten av de som besøker Spillverket)? Informasjonen - samt måten informasjonen formidles på - er nemlig svært lite nyttig for majoriteten av oss her inne. Dessuten er fungerer videoen svært dårlig som en ren kjøpsguide for Ola Nordmann, når anmelder er så utrolig uenig med den generelle oppfatningen av spillet: Folk flest synes det er et godt spill i sin respektive sjanger - rytmespill. Når anmelder attpåtil savner en historie og ber publikum bruke ørepropper når man spiller det, blir jeg faktisk litt oppgitt. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg blir nesten overbevist om at dette er et ekslusivt DSi spill, til tross for at jeg har det på DS Lite selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg