kdog Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg har allerede Dali Concept 6 forran, Concept CT og Concept 1 bak. Dette glir lett inn i stua med lys eik. Det mest naturlige valget er da Dali Concept 12 Sub i lys eik. Men 5000 er mye penger. Finnes det relativt anonyme subwoofere som er bedre til samme pris? Bruksområdet er film, spill og musikk. Lenke til kommentar
Repvik Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Til film og spill kan du likegodt kjøre på med en cerwin wega. For musikk er det ikke så viktig med sub Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hadde styrt langt unna CV. Hadde sett på XTZ eller SVS. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Hadde styrt langt unna CV. Hadde sett på XTZ eller SVS. SVS SB12-Plus finnes i lys eik og er passe anonym i størrelsen, men 7000 er i overkant mye penger.. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) http://www.stereofil.no/produkter/hoyttalere/rel_quake.html Denne såg da rimelig liten og anonym ut, men hvordan den høres ut kan eg ikke uttale meg om. Endret 8. juni 2009 av Klipschy Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) http://www.stereofil.no/produkter/hoyttalere/rel_quake.html Denne såg da rimelig liten og anonym ut, men hvordan den høres ut kan eg ikke uttale meg om. REL er gode suber som også spiller musikk godt. Sjekk også ut XTZ, på surround.no I mattsort er det brukbart anonyme, finnes i mange størrelser og spiller bra til prisen. Endret 9. juni 2009 av Junkers Lenke til kommentar
kdog Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 XTZ W10.16 er i hus. Mattsort i stedet for lyst tre, men til en brøkdel av prisen. Da gjenstår det bare å flytte den rundt og fikle med innstillinger. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) XTZ W10.16 er i hus. Mattsort i stedet for lyst tre, men til en brøkdel av prisen. Da gjenstår det bare å flytte den rundt og fikle med innstillinger. Godt valg ! XTZ er gode og musikalske suber som er vanskelige å slå på "bang for bucks". Tips: Når suben står sammen med frontrekka kan man sette Phase adjust på 0 grader, dvs ingen tidsforsinkelse. Ved andre plasseringer er det en god ide å få noen til å justere Phase til maksimalt opplevd bassnivå i lytteposisjon. Kos deg ! Endret 10. juni 2009 av Junkers Lenke til kommentar
freke Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Tips: Når suben står sammen med frontrekka kan man sette Phase adjust på 0 grader, dvs ingen tidsforsinkelse.Ved andre plasseringer er det en god ide å få noen til å justere Phase til maksimalt opplevd bassnivå i lytteposisjon. Eller spare som bare rakkeren og kjøpe denne her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå