Gå til innhold

Infamous eller Prototype? eller rett og slett begge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må nesten selv se hvilken stil du liker best, jeg har hvertfall spilt igjennom Prototype og er enda ikke lei, har fortsatt masse å gjøre. Jeg syntes Infamous var spennende i starten, men ufatterlig kjedelig etter en stund og når man er ferdig med spillet så vil man legge det vekk...

Får kjøpe Prototype på GameSHIT da, og bare bytte inn om jeg ikke liker.

Lenke til kommentar
Det billigste jeg har funnet er 399 kr på lefdal.

Utsolgt, står det :mad:

Dessuten har jeg på følelsen at de kommer til å øke prisen når det kommer på lager igjen.

Jeg fikk kjøpt inFamous på lefdal for 399 kr. De har skrevet prisen som 499 kr i butikken, men jeg fortalte de at det stod på lefdal.no til 399 kr så då trakk de det fra i kassen :)

Lenke til kommentar

Har nå spilt meg gjennom infamous. Akkurat i tide til prototype kom ut, perfekt timing tenkte jeg og kjøpte prototype. Nedtur for å si det mildt. Prototype ga meg absolutt ingenting, fikk bare lyst å sette i infamous igjen. Og nå spiller jeg gjennom det for andre gang, og prototype ble plassert rett i hylla :)

Lenke til kommentar

For meg er det helt motsatt. Spilte Infamous til ca midten av andre "øya" og der ble jeg heftig lei. Når jeg spiller sandbox spill som en karakter med superkrefter vil jeg føle meg mektig, og jeg synes selve combat-gameplayet i Infamous ble utrolig repetivt og kjedelig.

Poppet i Prototype etter jeg kjøpte det på fredag og har vel spilt det i 6-7 timer nå. Combaten og spillmekanikkene er noe av det feteste jeg har sett i et konsollspill, mulighetene man har for å ta ned fiender er jo nesten uendelige.

Sykt mye kule powers og en mye stiligere by gjør det en fryd å spille. Jeg digger også at man kan farte rundt i byen med en helt sinnsyk fart når man har fått oppgradert movement powers.

Jeg blir konstant distrahert mellom missions med å rett og slett totalødelegge en militærbase eller en hive bygning, siden det er så artig å bare knuse alt av fiender.

Alt i alt er vel hovedforskjellen måten man går frem på for å drepe fiender. I Infamous må man være mer forsiktig og tilbakeholden med ranged attacks, mens i Prototype hopper man rett inn i det med lysets hastighet og holder seg i konstant bevegelse.

Lenke til kommentar

Jeg må si meg uenig med deg i at det var stiligere by i prototype. Hele byen der var jo kliss lik, så og si. Bare forskjell i høyden på bygningene. Ikke at infamous har den best designede byen i noe spill, men den virker hvertfall mer levende og har mer detaljer enn byen i prototype.

Resten av forskjellene er jo i grunn bare en smakssak.

Det jeg ikke likte i prototype ser ut til å være det du liker med det. Alt der virker kaotisk, ting går for fort til at du helt klarer å oppfatte hva som skjer og klarer å ha en kontrollert og planlagt kamp.

Men smaken er som baken ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...