Keiseren av Grønland Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg ble maksimalt ond. Gjorde bare de onde oppdragene, lot trish dø, aktiverte Ray Sphere , drepte halve lokalbefolkningen og alt mulig Å redde Trish er den onde og egoistiske veien, den gode veien er å ofre Trish slik at mange leger får leve. Ja vet. Men synes det fortsatt var ganske ondt jeg Hun hatet meg allerede, så da følte jeg at hun like så godt kunne dø . Er ikke det ondt tenkt da? Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Har ikke spill Prototype men har spilt Hulk-Ultimate destruction og det er mye mer morsomt enn Infamous. Så hvis dette er som Hulk ville jeg mye heller valgt Prototype. Spillet fikk jo 9/10 av Gamer også. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Har ikke spill Prototype men har spilt Hulk-Ultimate destruction og det er mye mer morsomt enn Infamous. Så hvis dette er som Hulk ville jeg mye heller valgt Prototype. Spillet fikk jo 9/10 av Gamer også. HAHAHA. Vi som har PS3 vinner uansett. Vi kan spille begge. Endret 12. juni 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har prøvd InFamous på demo nå, utrolig rått. Er en blanding av Fallout 3 og Spiderman. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Jeg har fjernet OT-prat som gikk på piratkopiering hos X360, det temaet hører ikke hjemme her. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Endret 12. juni 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
barin Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Har begge og er storfornøyd med begge men skal du bare ha et er inFamous best imo Endret 12. juni 2009 av barin Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Kjøpte selv inFamous i går. Anbefales Ble litt lei i begynnelsen siden man nesten ikke har noen krefter. Men så blir det gøyere og gøyere. Gleder meg til jeg blir Hero så eg får noe skikkelig krefter så eg kan eie byen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Lasta ned PS3-demo, men den var tydeligvis fransk ... :/ Jaja, morosmt å hoppe rundt og skyte biler 20m avgårde. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvis du endrer språket på ps3'en til engelsk, så blir demoen også engelsk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Okei, men nå er ikke ps3en min på fransk Men norsk.. men skal prøve Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Men det er noen feil med demoen slik at de som har ps3-språket på norsk av en eller annen grunn får demoen på fransk Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg endret til engelsk og spilte av demoen, og som du sa: den ble engelsk Tusen takk! Digg å få tilbake PS3-lysta, laster ned tre demoer nå. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Tullingene trodde vel at alle på det europeiske fastlandet snakker fransk. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Burde jeg kjøpe Prototype? Syntes inFamous-demoen var veldig digg, men har ikke PS3 så må da nøye meg med Prototype, men tror ikke jeg kjøper det om det ikke er nesten like bra som inFamous. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Du må nesten selv se hvilken stil du liker best, jeg har hvertfall spilt igjennom Prototype og er enda ikke lei, har fortsatt masse å gjøre. Jeg syntes Infamous var spennende i starten, men ufatterlig kjedelig etter en stund og når man er ferdig med spillet så vil man legge det vekk... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hva med I Am Alive, folkens? Ser ut som noe som kommer til å knuse både Protoype og Infamous. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Må nesten komme noe gameplay fra spillet først >.< Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jaja, men har du sett traileren? Ser virkelig bra ut! http://iamalivegame.uk.ubi.com/ Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Trailere ser alltid bra ut siden det ikke trenger å være korrekt med hvordan spillet egentlig er, det er gameplay jeg er spent på, CGI trailere er bare underholdende å se på mens man venter på noe ordentlig material fra spillet. Endret 13. juni 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Men når cgi-traileren er såppas bra kan ikke spillet være helt ræva ^^ Jeg måpet under traileren. Ser frem til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå