The Stig Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fisher er tilbake, og denne gangen er det personlig. Se videoen Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det ser faktisk utrolig bra ut! Mistet litt interessen for SC, men dette ser ekstremt lovende ut:-) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Skal jo bare mangle de klarer å få det til å se bra ut på andre forsøk. Jeg venter på reviews før jeg tar stilling til om dette havner i hylla. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Så uten tvil spennende ut også ut ifra det jeg har sett i andre klipp... bare skit at det ikke kommer til PS3. =/ Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Sjukt spennende! Håper dei berre ikkje går på med for masse action og held på det gode gamle snikegameplayet vi alle har blitt så glad i Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Så sinnsykt fett ut! Nei, ingen spesialstyrker klarer og ta Sam. Jeg kan ikke si annet en at jeg gleder meg enormt. Lenke til kommentar
MongoMann Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Spillgrafikk har ennå ikke kommet så langt. Synd! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Spillgrafikk har ennå ikke kommet så langt. Synd! Sarkasme? eller ser vi på forskjellig spill her? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Hele filmen er jo CGI, så han mener vel at spillgrafikk enda ikke er på det nivået. Dog vil jeg påstå at det finnes eksempler som er farlig nær. Gameplay av Conviction ser forresten rimelig skarpt ut, det også. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Dette blir spennende. Må vel muligens gå til innkjøp av litt nytt hardware når det nærmer seg release Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg