kanonkent Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hei Jeg poster her fordi jeg er litt i stuss over hva som skjer. Det er ikke et problem som hindrer meg i hverdagen, men hadde vært greit å finne ut av hva som skjer. Jeg sliter en del med å brenne lyd-cd'er i Vista. Dette gjelder stort sett alt av programmer jeg har prøvd, det være seg Nero (ulike versjoner også, i hovedsak 7 og 9 tror jeg at jeg har prøvd), WMP, Itunes, og har også prøvd å rett og slett brenne med utforskeren. Det som skjer, er at cd'en tilsynelatende går gjennom uten feil, men når jeg stapper cd'en i pcen for å teste, så er det 2 av 3 sanger som ikke klarer å spille av. Jeg har også prøvd masse forskjellige programmer til å spille av (Winamp, VLC, WMP, Itunes...) Dere vil kanskje her si at det er brenneren min som har tatt kvelden, men jeg er ikke så sikker på det. Jeg har brent en god del DVD'er, og dataDVD'er med brenneren, og den brenner feilfritt hver eneste gang. Den er også ikke spesielt gammel, kjøpte den vel tidligere i år (Januar/Februar), og den fungerte helt fint på XP til både DVD/CD og lyd/MP3-cd'er og hva det nå måtte være. Spilleren er forresten av denne typen (tror jeg), eller ihvertfall en lignende. Så jeg bare lurer, er det noen som har noen idè? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå