Krankemot Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg skriver en eksamensoppgave om politisk reklame på tv, derfor lurer jeg på hvilke politiske partier eller organsiasjoner som er i mot politisk reklame på tv? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
magneman Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Det er vel typisk sosialistiske partier som er mot, og borgerlige partier som er for politisk reklame på TV, selv om jeg synes at SV og Senterpartiet har vært litt tause og på sidebenken når det gjelder dette. Jeg vet i hvertfall at Arbeiderpartiet er mot, og at Venstre, Høyre og Fremskrittspartiet er for. - Vil trosse forbudet mot politisk reklame på TV Endret 8. juni 2009 av magneman Lenke til kommentar
hartvedten Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Det er fordi FRP vet at det finnes AP velgere som lett lar seg overtale hvis de får en 30 sekunders lang "debatt" opp i trynet 20 ganger dagen før valget om hvor jævlig det er å bo i Norge, sier ikke det at AP ikke kommer til å gjøre det samme.... Dette kommer til å gjøre at Norge blir som USA, der private selskaper kommer til å støtte oppunder de blå partier som gir dem skatteletter OSV fordi de med mest sponsor penger vil få mest oppsluttning i folket, politikken blir diskutert og betalt av TV kanaler med hver sin agenda, dette er slutten for Politikken slik vi kjenner den i dag desverre Og hvem har bestemt dette ? jo, et Organ som ligger UTENFOR Norge ! Endret 10. juni 2009 av hartvedten Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Arbeiderpartiet har allerede all redaksjonell reklame de ønsker gjennom NRK så de ser ikke noe behov for å tillate politisk reklame hvor også andre partier slipper til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå