dahwan Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Får harddisk errors på gamle bærbare PCen min. Skal ha meg ny harddisk og har plukket ut denne: https://prisguiden.no/product.php?produc...75&cat_id=9 Riktig fysisk størrelse (2.5"), riktig grensesnitt (IDE), og riktig pris Det jeg lurer på er om A6Ja klarer å bruke en harddisk på 250GB. Her er PCen Lenke til kommentar
shanglapang Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Wow, utrolig tilfeldig.. Har akkurat pusset støvet av min gamle A6JA etter at harddisken ble kaputt for godt og vel to år siden. Den gangen kjøpte jeg en Samsung http://www.samsung.com/global/business/hdd...mp;model_cd=294 som jeg satte inn men sluttet også og funke etter et stygt fall. Nå lurer jeg på akkurat det samme som deg. Da jeg fant ut at den du så på var ganske grei. Kan noen med peiling svare oss på om dette er mulig? er jo ikke akkurat så mye liv i den gode gamle A6JA-tråden heller.. Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Null problem det der. Satte selv inn en 250gb garddisk i en mye eldre laptop. Tror operativsystemet (derunder filsystemet) har mer å si. Lenke til kommentar
Varj Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 det er avhengig av bios, men det går stort sett greit. som en kuriositet kan jeg nevne at jeg oppgraderte disk i min laptop og det fungerte fint, men ved neste kernel upgrade ble nye kjernen lagt "lenger ut på disken", og da klarte ikke bios lenger å lese den. lot seg fiks med bios oppgradering, men avhengig av leverandør er ikke alltid det tilgjenglig. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Aight, jeg skal ta å kjøpe den disken og melde fra om det fungerte eller ikke Jeg kan vell levere tilbake disken på angrefrist om det ikke funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå