FranzJosef Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg ser etter mobil med følgende speks: - Bra kamera, bruker nesten ikke vanlig kamera etter at mobil-kameraene har blitt såpass brukbare - Gode taster (spesielt hvis ikke full-tastatur), men dette kan jeg også vurdere selv i butikk evt. Gjerne fulltastatur - Godt batteri - Ikke touch-telefon (veldig skeptisk, den erfaringen jeg har viser at tastene blir upresise og man må ofte taste 2-3 ganger før den reagerer korrekt), kan ha noe touch men taster i tillegg - Gjerne litt semi-avansert med kalenderfunksjon på "desktoppen" o.l. som på Nokia N 95 - Har klart best erfaring med Sony Ericsson og ønsker helst det. Men Samsung og andre er kanskje vel så bra? Har litt ekstrautstyr fra før til SE-mobiler og det teller jo litt. Lenke til kommentar
Plusle Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 SE har vel i utgangspunktet ikke kalendervisning på standby-skjerm. Men det finnes et kjekt lite program som fikser slikt. http://www.bermin.net/mobytoday.html SE C901 er slett ikke værst. Grei batteritid og gode taster. Tar fine bilder. I sort ser den ganske kjedelig ut, men er fin i grå og rosa Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hva med Nokia N79? Kameraet skal visst være bra på denne har jeg hørt, skal visst også ha veldig bra batteri. Tastene derimot er det vel litt delte meninger om, noen hater de og noen liker dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå