hopless Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg la inn en usb driver til kameraet mitt (dcr-trv25e) som jeg fant på siden til sony, og samtidig la jeg inn nyeste nvidia driveren 43.45. Etter jeg restarted og startet premiere 6.5 og lastet inn ett prosjekt så henger det seg når prosjektet blir lastet inn, dette skjer også hvis jeg starter med et nytt prosjekt etter en stund. Jeg får opp feilmelding om at det er en feil i ntdll.dll. Nå har jeg innstallert den gamle nvidia driveren igjenn og reinnstallert premiere ett par ganger, jeg har også prøvd å kopiere ntdll.dll fra en kamerat uten suksess.. noen som har noen tips? jeg vil helst unngå å innstallere xp på nytt. Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Skjer dette uavhengig av om du har kameraet koblet til USB porten eller ikke? Vet det har vært mye problemer knyttet til USB drivere og Premiere. Hvis Premiere kasjer også når du ikke har USB kabelen koblet til, ville jeg ha oppdatert USB driver og/eller chipset driverene til hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
hopless Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Nå oppdaterte jeg usb driveren på hovedkortet. og det funker helt 100 nå. Tusen hjertelig for svar. du er helten min idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå