Mez Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Høydepunkter: Motor: 2.0 TSI 200HK DSG (Direct-Shift Gearbox) Farge: Candyhvit Interiør: Sort skinn El. justerbart førersete Adaptivt understell Adaptive bi-xenonlys RNS 510 med Dynaudio 300W Media-in, USB, MP3, iPod Teknikkpakke GT-pakke skinn og 18" Panoramasoltak glass Parkeringssensor Kan hende denne showcasen blir omgjort til en worklog etterhvert... Planer, ikke prioritert rekkefølge: Senking Chip / tuning Eksos effektanlegg Legg merke til uttrykket / smilet på bilde nr. 2 Endret 8. juni 2009 av Mez Lenke til kommentar
crea Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Gratulerer med finfin bil! Kan skjønne hvorfor du smiler så bredt Lenke til kommentar
rublings Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fantastisk fine biler det der. Legger ut noen bilder av en Scirocco fra Vårmønstringen på Lagunen: Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg elsker deg trådstarter! Drømmebilen min! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Du har ikke spart på utstyrslista ser jeg, men penger er til for å brukes! Grattis! Lenke til kommentar
Mez Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Må jo ha litt utstyr, ikke sant? Jeg kjører mye i forbindelse med jobb, derfor ville jeg kjøpe en bil som var morsom, behagelig og ikke minst sprek. Sciroccoen innfrir alle disse kravene. Morsom å kjøre på svingete veier, med Sport modus på understellet. Bilen blir fastere og rattet blir hardere, mer motstand og dermed bedre å kjøre når man kjører litt aktivt. Behagelig - i comfort modus på demperne, så "flyr" den frem på motorvei og behagelig i byen og på dumpete småveier. Kommentar til de andre bildene: flott bil, ligner jo litt på min :!: Jeg personlig likte ikke de hvite felgene, men smaken er som baken... syntes også den bilen var litt for mye senket for mitt bruk, så blir nok en mellomting når jeg skal senke min. Syntet også at bilen tar seg fin ut med sølv Volkswagen merke osv. - men jeg er personen som liker ting originalt og ikke for mye fiklet med da så... Sprek, ja.. i alle moduser så er det nok av krefter. Automatkassa, DSG, er genialt! Hadde dette på min forrige bil, så når jeg skulle kjøpe ny så var det en selvfølge at det skulle være DSG. Fant også ut her om dagen at bilen har "Launch control" - det var gøy! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Regner med at denne bilen kostet tett oppunder 500.000 med den utstyrspakka og motoren? Kjørte forresten en Scirocco 1,6 TSI her om dagen, virkelig morsom bil! Var litt hard å kjøre, men det skal vel kanskje være sånn! Digger lyden av både turbo og kompressor! Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg skjønner godt at du smiler! Den bilen er fin ass! Er futt i den og fin lyd for og være standard:P Hadde vært kult og hatt en sånn som førstebilen:P Men er sikkert alt for dyrt! Lenke til kommentar
Mez Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Regner med at denne bilen kostet tett oppunder 500.000 med den utstyrspakka og motoren? Kjørte forresten en Scirocco 1,6 TSI her om dagen, virkelig morsom bil! Var litt hard å kjøre, men det skal vel kanskje være sånn! Digger lyden av både turbo og kompressor! Ja, ca 500 000 er riktig det. På comfort er den ikke hard å kjøre, var det adaptivt understell på den du prøvde? Hvis man derimot setter den i sport så blir den litt hardere... Lenke til kommentar
trra Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Gratulerer, nydelig bil du har kjøpt. Har testet gti med 2,0T og dsg, går meget bra Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Regner med at denne bilen kostet tett oppunder 500.000 med den utstyrspakka og motoren? Kjørte forresten en Scirocco 1,6 TSI her om dagen, virkelig morsom bil! Var litt hard å kjøre, men det skal vel kanskje være sånn! Digger lyden av både turbo og kompressor! Ja, ca 500 000 er riktig det. På comfort er den ikke hard å kjøre, var det adaptivt understell på den du prøvde? Hvis man derimot setter den i sport så blir den litt hardere... Jeg tror ikke jeg hadde adaptivt på den jeg prøvde, så da var den vel litt hardere enn din antar jeg.. Uansett, konge bil! Digget rattet! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hvordan går det med denne? Har funnet ut at dette er en mine drømmebiler også. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Hei! Ser det er etterlysning etter en liten oppdatering her. Bilen er fortsatt helt super, runda akkurat 20000 og jeg smiler fortsatt hver gang jeg setter meg inn - og spesielt hvis jeg tråkker på litt ekstra på morsomme veier. Desverre så var det noen som rygga på meg på parkeringa i påsken, så har en 10cm ripe i lakken i panseret - har forhørt meg litt om pris for å fikse det, de mener opp till 10000 - siden man må lakke hele panseret, kle inn bilen osv. Tipper det finnes billigere steder enn Møller, men har ikke rukket å sjekket ut enda. Tipper det blir litt tuning i sommer, nå har motoren fått kjørt seg godt inn - har ikke noe problemer med girkassa. Vurderer BSR eller Bluefin, har ikke helt bestemt meg. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Skal ikke gjøre noe med bakpartiet etterhvert da? Jeg syntes liksom at rumpa er for rund jeg da. R- grill hadde også vært fett. Men ellers er jeg stum av beundring... Kjipt med panseret da... Håper du får til noe billigere, for dine egne pengers skyld. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Nydelig bil! Men i motsettning til mx1000 så liker jeg faktisk ræva på den Lenke til kommentar
Mez Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Jeg kommer nok ikke til å gjøre store endringer på utseendet, liker bilen original. Vil ikke tukle for mye med designet slik det er ment det skal være... effekt osv. derimot kan man tukle med. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Liten oppdatering: bilen skal sannsynligvis selges, muligens for å gjøre plass til en større bil som passer bedre fremover. Har lånt nye Touareg av Møller og ble positivt overrasket... Lenke til kommentar
crea Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Det er absolutt et godkjent bytte fra min side Endret 10. september 2010 av crea Lenke til kommentar
Mez Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Hvorfor tommel ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå