Zitrus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har akuratt kjøpt meg Tv-kort, men hovekort\Os klarer ikke finne hardware. Finnes overhode ikke i "Device manager", ikke engang som unknown hardware. Har desverre ikke noen andre PCI kort liggende for å teste. Har prøvde alle slotene på Hovekortet, og finner heller ingen instillinger for dette i bios. Bruker Windows 7 som skal funke, da jeg har testet det hos en kompis som kjører samme OS. Har også prøvd å bare installere drivere, men får da melding om "no supported divices found" Tips ? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) dersom du oppgir navnet på kortet så kan det nok hjelpe, og er du sikker på at driverne er windows 7 kompatible? kan jo alltids sjekke om du finner andre drivere evt nyeste drivere. høres for meg ut som om at det ikke er noe galt med PCI porten iallefall. Edit: kan jo alltids ta et av det andre PCI kortene i maskinen din og flytte over på den porten bare for over vere sikker på at den funker. Endret 8. juni 2009 av SCV Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Kortet er Terratec Cinergy PCI HD. Og jeg vet driverene er kompatible med Windows 7. Har testet hos en kompis og faktisk sett på tv på skjermen hans i windows 7. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 -> dette <- kortet du har? isåfall System requirements * 2,0 GHz Intel or AMD CPU * 1024 MB RAM * Windows XP SP2 / Vista * One free PCI Slot * 300 MB free hard drive space for software installation * Direct-X-compatible audio hardware * Direct-X-compatible video card with video overlay function * CD/DVD drive for driver/software installation * CD/DVD drive for creating CDs/DVDs Dersom dette ikke er ditt kort så får du finne ditt og sjekke. Dog jeg har ikke peiling på om windows 7 faktisk trenger egne drivere og shit, men kan se slik ut desverre. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Cinergy C PCI HD CI er det snakk om! Som han sier fungerer det med en annen PC med Windows 7 så driverne er ikke problemet Lenke til kommentar
SCV Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 bare pci porten som gir mening i midt hode da, dog jeg har fint lite peiling på tvkort i det store og hele, og dårlig med hjelp og få på hjemmesiden deres. dog man kan sende mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå