Dany Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hellu, håper dette var riktig emne for dette^^ Har en ATI RADEON 9600 som ikke vil fungere på litt eldre spill som, AvP, AvP2, Red Alert 2, Warcraft III, Final Fantasy VII osv.. Jeg får lyd, men altså ingen bilde. CS, Call of Duty 2 og Doom III fungerer perfekt derimot... Har prøvd å laste ned alle driver oppdateringer til radeon96000 håper jeg har lasta ned de riktige da >_> er ikke lett å finne frem gitt ><' Noen som har peiling? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hmm, kan være DirectX som lager krøll. Har du siste utgave? Jeg spekulerte litt om det var dårlig OpenGL-støtte som lager krøll for deg, men såvidt jeg husker kjører flere av spillene du angir i DirectX. Hvilket operativsystem kjører du? Lenke til kommentar
Dany Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg har gode gamle XP jeg vettu (: Hva er det som er galt med DirectX eventuelt da? Har jeg for ny, bare feil, eller hva? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Start > Kjør/Run > "dxdiag" > Sjekk DirectX versjon. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hmm, okai. Da skal du ha siste utgave, så spørs om den lager kluss da. Ser du skriver at du er litt usikker på korrekt driver, denne skal iallefall være riktig: http://support.amd.com/us/gpudownload/wind...ofessional/Home Lenke til kommentar
Dany Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Ja da har jeg installert den og restartet maskina... jeg prøvde nå nettopp, men fortsatt svart skjerm :\ Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hmm, mystisk. For å være ærlig kan det være nokså mange elementer som skaper trøbbel. Har du mulighet til å prøve et annet skjermkort? Kan nesten garantere at det vil fungere. Lenke til kommentar
Dany Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 tja, har vel alltids det integrerte skjermkortet? o.0 Men jeg trur jeg tester det ut en annen dag.. trur jeg må sette igang med eksamensoppgaven nå ^^ 12 timer til eksamen >,<' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå