espen112 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 hei. når jeg prøver å starte wow så kommer feilmeldingen: failed to find a suitable display device. Exiting program Dette skjedde når jeg formaterte til windows 7 takk på forhånd Lenke til kommentar
Johari Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kan tyde på at du mangler rett skjermkort driver. Hva slags skjermkort har du? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Den finner ikke de ordentlige skjermkortdriverne. Prøv å last ned de og se om de blir bedre. Har selv opplevd masse mangel på drivere i windows 7.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Hvilken build/versjon av windows 7 bruker du? Jeg har ikke hatt noen problemer å spille WoW med build 7068 og 7100 (RC). Begge 64-bit. Tyder på at du ikke har installert skjermdriver, eller at den ikke er installert på korrekt måte. @FOOrK: Jeg har ikke hatt noen problemer med drivere under windows 7, bortsett fra at jeg måtte legge inn ny skjermdriver for å få best mulig ytelse. Endret 8. juni 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Selv har jeg aldri hatt problemer med å spille wow på windows 7. Men MSN derimot det går ikke . Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg mangla skjermkort(for å få spilt), mus og nettverkskort.. Synes egentlig dette var rart, ettersom alle disse kommer av seg selv i vista. Virker som rc1 er strippet for en del drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå