Gå til innhold

Har jeg fullstendig falt av lasset når det gjelder musikksmak?

chr

Anbefalte innlegg

Har de siste ti årene stort sett BARE hørt på metal og hard Rock. Har skydd alt annet som pesten.

Men nå de siste månedene har noe rart skjedd, har falt fulsteindig pladask for House og Electro musikk, føler med rusa når jeg hører på det. Klarer nesten ikke høre på annet, blir fysisk dårlig når jeg hører Alice Cooper vræler "Poison". Ørene mine takler kun den rene klagen electro beats gir.

Har mange venner som klør seg i hodet og winer, men jeg gir F! Electro 4Life!

Noen andre omvendte sjeler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har de siste ti årene stort sett BARE hørt på metal og hard Rock. Har skydd alt annet som pesten.

Men nå de siste månedene har noe rart skjedd, har falt fulsteindig pladask for House og Electro musikk, føler med rusa når jeg hører på det. Klarer nesten ikke høre på annet, blir fysisk dårlig når jeg hører Alice Cooper vræler "Poison". Ørene mine takler kun den rene klagen electro beats gir.

Har mange venner som klør seg i hodet og winer, men jeg gir F! Electro 4Life!

Noen andre omvendte sjeler?

At folk endrer musikksjanger, er nok noe som skjer nokså ofte :p Jeg hørte bare på listepop før,men nå hører jeg mer kvalitetsmusikk.

Lenke til kommentar
Etterhvert kommer du kanskje til å skjønne at man kan ta fra flere sjangre.

Kunne ikke sagt det bedre selv!

Jeg hører på musikk utifra humøret og det gjør igjen at jeg hører på alt fra elektronisk musikk til hip-hop, metal og listepop. Folk må slutte å være så opptatt av sjangere og bare høre på musikken de syns er ålreit.

Lenke til kommentar

Rene stilarter er nesten bestandig kjedelig for min del innenfor prog finnes trossalt aboslutt alle sjangre man kan forestille seg og som gjerne er mikset sammen og blir dermed mere interessant. Men Prog er vel den stilarten som også krever mest av lytteren av alle.

Lenke til kommentar

Jeg har også nylig byttet musikksmak fra listepop(den "kule" musikken i fjortis tiden) til elektro.. elsker det!! tidliger ble jeg lei av sangene etter en uke, men nå kan jeg like dem evig <3

årets halv-elektroniske sommersang er etter min menig; Sushi av Kyle Andrews (fulstendig ukjent type) en annen som kommer til å spilles av mange ganger på ipopden min er Walking on a dream av Empire of the sun <3

Lenke til kommentar

Tja.. spørs hva en har hørt på før av hardrock & metal, den sjangeren er ganske så vid, skal litt til å gå lei.

Jeg blir aldri omvendt til f.eks trance, men liker elektrisk som Autechre, Squarepusher, Spring Heel Jack, Future Sound of London, Orb, bla bla bla....

Endret av Ba'al
Lenke til kommentar
Er ofte dette som er "problemet" med metal dudes og lignende, kan ikke høre på noe annet enn metal og hard rock, fordi det er verdens beste sjanger. Fult mulig å kunne like mer enn en musikksjanger ;)

Det gjelder vel for de fleste som har funnet seg verdens beste sjanger (uansett hvilken sjanger det er). Selv går det mest i metal for meg, men også i litt klassisk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...