TormodK Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Har ett litt merkelig problem med min Lenovo SL500, kjører win xp. Nettverket ser ut til å "låse seg" etter en varierende tid. dette skjer kun mot en spesiell trådløsrouter hos foreldra mine, og kun med min maskin på dette nettverket. etter en vilkårlig tid så slutter tilkoblinga å virke, når jeg åpner sider i f.eks IE eller lignende så virker det som om all trafikk opphører. dette skjer altså kun på min maskin, og kun på dette ene nettverket. når jeg bruker reparerfunksjonen for nettverkskortet i windows så blir det normalt i en varierende mengde tid, før jeg må gjøre det samme igjen. Noen tips hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
TormodK Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Beklager så mye=) Anyways, noen tips, anyone? Lenke til kommentar
brback Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er de andre maskinene koblet til trådløst eller med kabel? Lenke til kommentar
TormodK Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 de er også tilkoblet trådløst! Lenke til kommentar
brback Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Vanskelig å si noe uten å vite noe mer, men du kan iallefall prøve å endre frekvensbåndet routeren kjører på. Hvis naboene dine også har trådløst nett som kjører på samme frekvens er det vanlig at det oppstår forstyrrelser på tvers av nettene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå