Tuttebobo Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Fant et par ubrukte sko fra mine tidligere dager. Fine Adidas sko, men problemet er at de er litt trange, det jeg lurer på nå da er om de er i skinn? Har prøvd å google litt, men uten resultat. Skoa er typen Adidas TRX Firm Ground så vidt jeg finner ut. Står ikke noe om hva de er laget av? Noen som enten har peil, eller veit hvordan jeg kan få svar på dette? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fant et par ubrukte sko fra mine tidligere dager. Fine Adidas sko, men problemet er at de er litt trange, det jeg lurer på nå da er om de er i skinn? Har prøvd å google litt, men uten resultat. Skoa er typen Adidas TRX Firm Ground så vidt jeg finner ut. Står ikke noe om hva de er laget av? Noen som enten har peil, eller veit hvordan jeg kan få svar på dette? TRX Firm Ground, er bare navnet på knottesystemet på skoene. Det har ikke noe å si med hvilken skomodell det er. Du kan få svar hvis du laster opp et bilde av dem. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Gjør det imorgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå