Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtt en fantastisk jente, men hvordan få henne på date?


Anbefalte innlegg

Hei.. Er ny på forumet å tenkte jeg skulle spørre om tips og råd..:)

 

Jeg har truffet en fantastisk jente for litt siden.

Hun er venninen til en bekjent av meg og jeg er blidd en smule betatt av henne (tenker ofte på henne).

Treffer henne ganske ofte hvor det blir litt småprating og slikt.

 

Det jeg lurer på er hvordan jeg skal gå frem for å få invitert henne på en date. Er det bare å spørre rett ut eller hvordan skal jeg gjøre det?

 

Har tidligere vert i ett ganske langt forhold så det er nå flere år siden jeg har spurt en jente på date. Har vert singel i 1 år nå men har ikke datet noe serlig..

 

Har ikke tlf nr hennes heller.. kan jeg bare spørre rett ut om å få det?

 

For en uke siden møtte jeg henne og vi pratet litt å fikk en god øyekontakt.. slik at blikket ble fanget inn i øynene på hverandre.

Den kvelden skulle hun ut på byen og hun hadde da på kvelden ringt til kompissen min (selvfølgelig litt beruset) å spurt litt om meg.. Regner med det er ett godt tegn..:)

Tror hun fikk nr mitt da men har ikke fådd noe melding eller slikt fra henne på tlf.

 

Men nå kunne jeg tenke meg å invitert henne på en date.. Å spekulerer veldig på hvordam jeg skal gå frem..

Noen som har noen tips?

 

Håper ikke innlegget ble for rotete formulert..:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare spør henne om hun vil være med å finne på noe en dag. Er ikke værre en det :)

Mye bedre å bare ha en casual holdning til det hele, i stedet for å stemple det som en date med en gang.

Med date-stempelet på vil det være en unødvendig spent stemning på det hele, som ofte kan ødelegge litt. Så bare spør om hun vil være med på en cafe, film og noe å spise på hjemme hos en av dere, gå en tur, hva som helst.

 

Bare senk skuldrene dine, slapp av, og innse at en date-situasjon faktisk ikke er mer skummelt enn du gjør det til selv. :)

Lenke til kommentar
de to øverste forslagene er ganske gode, men hvis du ikke klarer/tør å be henne ut så må du bare be om MSN'n hennes. det er mye enklere å spørre på msn.

 

Bør heller spørre henne face to face.. Og spørre om sånne ting på MSN synes jeg er litt rart.

 

Det er jo selvfølgelig en ekel måte, men jeg synes man burde gjøre det face to face.

Lenke til kommentar

Mulig jeg er litt sær på dette feltet; men jeg liker å ta en ganske "date-date" første gangen jeg er ute med en jente, for å se hvordan man funker i en "klein situasjon". Når det er veldig obvious at man er på date blir det ofte store spenninger dere i mellom, og hvis en greier å komme over dem sammen kan man være en fin match! :)

 

Send en melding eller ring henne. Vis til henne at du ikke ønsker at hun skal ta med fler - kan ofte gå på en bommert der :p

 

"Jeg tok med min kvisete venninne"

Lenke til kommentar
ikke spør om nummer før hu spør om ditt ;) det er et tegn på at hu er interesert i deg

 

Helt uenig... Hun vet helt sikkert at DU vet at hun har nummeret ditt allerede. Fikk det jo av kameraten din og hun vet også at det er ca 100% sannsynlighet for at han har fortalt deg at hun spurte om deg. Jeg tipper at hun tenker at hun har dummet seg litt siden hun ringte kameraten din i fylla dermed viste sin interesse -men du har ikke vist noen tilbake...

(jepp, det er jentetanker :yes: Sånn er det bare... Er jente selv så det er slik jeg tolker det med forbehold om at jeg har lest innlegget rett og ikke det er mer til historien som ikke står her)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...