Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

onanering i dusj?

Anbefalte innlegg

Okeei, har observert at sæd + vann fører til at sæden blir veldig klissete. og utifra dette har jeg begynt å lure; etter man har dratt laksen så havner gjerne "restene" nede i sluket. Vil det da bli der nede og henge seg opp i hår og annet drit nede i sluket? og vil da foreldrene mine få seg en direkte ubehagelig opplevelse når de bestemmer seg for å tømme sluket?

faen dette ble rotete med ihvertfall: kommer foreldrene mine til å finne fult av gammelt sæd blandet med hår og drit i sluket etter x antall dusjbesøk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Tror ikke det er noen bekymring. Uansett så forstår jeg ikke hvordan du greier å gjøre det i dusjen, tar jo en halv evighet. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt kjedelig å onanere i dusjen, nettopp pga det du beskriver. Sæden når blandet med vann, blir veldig klissete. Dette fører til at det gjerne blir en del klisj igjen på penis/hånda, og at du da resten av dagen er klissete i underbuksa. Det er ikke noe kult.

Til det andre har jeg ingen kommentar.

Lenke til kommentar
Tror ikke det er noen bekymring. Uansett så forstår jeg ikke hvordan du greier å gjøre det i dusjen, tar jo en halv evighet. dontgetit.gif

bruker ikke noe lenger tid en vanlig :p

Jeg synes det er litt kjedelig å onanere i dusjen, nettopp pga det du beskriver. Sæden når blandet med vann, blir veldig klissete. Dette fører til at det gjerne blir en del klisj igjen på penis/hånda, og at du da resten av dagen er klissete i underbuksa. Det er ikke noe kult.

jeg skyter bare rett ned i avløpsgreien jeg, gøy med presisjonsskyting :ninja:

om dere har en dusj hvor sluket må renses/hår henger seg fast ja!

da vil det være sperm der ved fjerning av hår.

oh shit, er det normalt ved noenlunde nye dusjer (ca 8år +-)? vi har sånn rund ting med hull som hindrer en del hår å komme nedi?

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '6' innlegg slettet fra tråden.

Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar

Det går jo ann å vaske seg etter at man har fått utlösning da.

Lenke til kommentar

Dessverre så er det like mange som ikke vasker seg etter å ha vært på do som ikke vasker seg etter å ha hatt litt "hygge" med seg selv :\

Lenke til kommentar

Dessverre så er det like mange som ikke vasker seg etter å ha vært på do som ikke vasker seg etter å ha hatt litt "hygge" med seg selv :\

Uansett om man står i dusjen fra før? Haha, æsj..

Lenke til kommentar
Og løsningen er: Bruk såpe, det løser opp klissete sæd :roll:

Signerer! :thumbup:

Sikkert et godt tips til dere som bor hjemme: kom mor og far i forkjøpet med avløpsrens/plumbo dersom dere merker det begynner å tette seg! Hjemme hadde jeg ansvar for alle avløp uansett, så jeg slapp å bekymre meg for sånt noensinne... :innocent:

Lenke til kommentar
Sikkert et godt tips til dere som bor hjemme: kom mor og far i forkjøpet med avløpsrens/plumbo dersom dere merker det begynner å tette seg! Hjemme hadde jeg ansvar for alle avløp uansett, så jeg slapp å bekymre meg for sånt noensinne... :innocent:

var vel en grunn til at du fikk ansvaret for det :p

Lenke til kommentar

var vel en grunn til at du fikk ansvaret for det :p

*fnis!!* :tease:

Neida, jeg har aldri tetta noen andre slags avløp enn en og annen do, og det av litt andre årsaker! :D

Endret av Dunsay
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...